خبرگزاری کار ایران

کاهش آمار فوتی های حوادث رانندگی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۸۰۶

طبق گزارش پزشکی قانونی در پنج ماه اول امسال آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات برون و درون شهری نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۲۶ و ۱۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک استان افزود: نجات جان انسان‌ها از اهمیتی بسیار زیادی برخوردار است و باید دستگاه‌های متولی از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.

 علی فرخزاد افزود: باید با تدابیر مدیریتی، تلاش جمعی و اهتمام تمامی مسئولان در این زمینه با جدیت بیشتری عمل کرد تا آمار تصادفات استان به کمترین حد خود برسد.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به تردد بیش از ۲۰۰ هزار مسافر از قزوین به شهرهای اقماری، افزود: باید برای ساماندهی و حل مشکلات این مسافران تصمیم‌های لازم اتخاذ شده و با تدبیر و برنامه ریزی گام‌های بلندی برای حل مشکلات آنها برداشته شود.

وی با اشاره به موضوع انتقال ایستگاه تاکسی از تقاطع ولیعصر به میدان مینودر، افزود: با توجه به حجم بالای تردد در این محور و عبور روزانه ۸۲ هزار خودرو باید ایستگاه تاکسی ساماندهی شده و زیرساخت‌های لازم میدان مینودر هم برای تردد مردم فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز