خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم آبی‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای؛

تراکتور به جای استقلال در آستانه حضور در آسیا

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۷۰

با پایان آخرین فرصت استقلال برای مشخص کردن وضعیت بدهی‌های خود تا پایان روز گذشته به عنوان شرط حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، امید تراکتوری‌ها برای شرکت در مسابقات قاره کهن افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۳۱ آگوست (۹ شهریور) به باشگاه‌های ایران فرصت تسویه حساب بدهی‌هایشان را داده که سازمان لیگ ۱۱ روز نیز این تاریخ را تمدید کرده بود.

بر پایه این گزارش، در صورتی که تیم استقلال نتواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را کسب کند، این تیم از این رقابت‌ها کنار گذاشته شده و تیم پنجم لیگ برتر فصل قبل یعنی تراکتور جایگزین می‌شود.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران، سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هستند.

در همین حال مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور درباره اینکه آیا تراکتور مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کرده است یا خیر، عنوان داشت: ما اطلاعی از وضعیت استقلال نداریم، اما اگر قرار باشد تغییری در ترکیب تیم‌های نماینده ایران انجام شود، این احتمال وجود دارد که تراکتور جایگزین شود.

کاراندیش افزود: ما بدهی خاصی نداریم و بیشتر پرونده‌های ما مربوط به مدیریت سابق بوده است که آنها را هم یا تسویه کرده‌ایم و یا با بازیکنانی مانند نانگ و کاردوسو مصالحه انجام داده‌ایم. به غیر از این، با بازیکنان دیگرمان تسویه حساب شده است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در پایان یادآوری کرد: در هر صورت ما امیدواریم در لیگ جدید با توانمندی تیم‌مان بتوانیم جواز لیگ قهرمانان را کسب کنیم، اما برای این فصل باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز