خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حشمتیان خبر داد:

رفتار مشکوک زوج سارق را به دام انداخت

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۹۳۱

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری زوج سارق و مالخر اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ منصور حشمتیان گفت: ساعت ۴ عصر هفدهم شهریورماه امسال ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس هنگام گشت‌زنی در خیابان ۲۲ بهمن متوجه رفتار مشکوک زن و مردی شدند که با یک‌دستگاه خودروی پراید به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده کنار خیابان عبور می‌کردند.

وی بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری این زوج سارق اقدام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی پس از مدتی تعقیب و گریز هر ۲ متهم را دستگیر و خودروشان را مورد بررسی قرار دهند.

کلانتر محله جوادیه تهران پارس افزود: در بازرسی از خودرو تعداد لوازم داخلی خودرو کشف و هر ۲ متهم به سرقت اموال سرقتی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ حشمتیان با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی، گفت: هر ۲ متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند: اموال سرقتی را به مالخری در خیابان وفادار پس از سرقت فروخته اند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران‌پارس، اعلام کرد: در عملیات دیگری مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و ماموران تاکنون تعدادی از مال باختگان را شناسایی کردند. تحقیق از متهمان برای شناسایی سایر جرائم ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز