خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد:

همدلی و تلاش راهکار ایجاد شهری ایده آل برای رشتوندان

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۸۴۴

رئیس شورای شهر رشت گفت: یقینا همه مسئولان و خدمتگزاران مردم هدفی جز ارتقا سطح کیفی زندگی شهری را دنبال نمی کنند و در مسیر ایجاد شهری ایده آل از هیچ تلاشی فروگذار نیستند .

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به آب گرفتگی برخی معابر شهر به دلیل بارش شدید باران در روزهای اخیر اظهار داشت: یقینا همه مسئولان و خدمتگزاران مردم هدفی جز ارتقا سطح کیفی زندگی شهری را دنبال نمی‌کنند و در مسیر ایجاد شهری ایده آل از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و نمونه بارز و مصداق آن را شهروندان در این آب گرفتگی که حاصل نزولات جوی بود به وضوح مشاهده کردند.

حاجی پور افزود: اعضای دلسوز شورای شهر و همکاران خدوم من در مجموعه شهرداری از پرسنل مناطق تا سازمان‌ها، فارغ از هر جایگاه و رتبه ای در کنار یکدیگر تصویری زیبا از همدلی، همکاری و احساس مسئولیت را به نمایش گذاشته و با تمام وجود در آخرین ساعات شب با حضور میدانی خود در نقاط آبگیر همه تلاش خود را برای یاری رساندن به همشهریان خود انجام دادند که جا دارد به عنوان کوچکترین عضو این خانواده از یکایک آنها قدردانی کنم.
 
وی افزود: متاسفانه به دلیل عدم اتمام پروژه جمع آوری آبهای سطحی در برخی از نقاط شهر پس از بارش باران شدید شاهد آب گرفتگی بودیم که پرسنل شهرداری با حضور میدانی و بکارگیری لجستیک های مورد نیاز از قبیل ماشین های پیش رو آتش‌نشانی با تمام ظرفیت به امداد رسانی به شهروندان پرداخته و حتی الامکان باعث تسهیل در عبور و مرور شدند و با توجه به شدت بارندگی و وضعیت ناتمام طرح مذکور عملکرد بسیار قابل قبولی را ارائه دادند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ابراز داشت: در ماه‌های اخیر و پس از انتخاب شهردار، ایشان با جدیت و اولویتی خاص پیگیر حل مشکلات مربوط به طرح جمع آوری آبهای سطحی بودند و خوشبختانه با حمایت اعضای شورا درایت شهردار مشکلات انعقاد قرارداد با پیمانکاران حل گردید و عملیات عمرانی در نقاط باقیمانده آغاز شد.
 
وی افزود: متاسفانه در پی این اتفاق شاهد برخی فضاسازی‌ها علیه شهردار محترم بودیم که این امر نه تنها زیبنده شهروندان فهیم شهر رشت نبوده بلکه تصویر حضور پای کار مدیران لایق و پرسنل زحمتکش شهرداری را در قالب ستاد بحران مخدوش می کند.
 
رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: شهردار رشت با هماهنگی و کسب مجوز از شورا به مرخصی رفت و شایان ذکر است ایشان در دوره تصدی سمت شهرداری رشت پیش از این تنها یک روز از مرخصی خود استفاده کرده بود و در پی بارش های گذشته موضوع را کاملا پیگیری کرده و برای بازگشت به رشت بارها اعلام آمادگی کرد که البته با توجه به شرایط، هیات رئیسه شورا حضور ایشان را ضروری ندانست.
 
حاجی پور اظهار داشت: انتظار میرود با توجه به وضعیت شهر و انباشت مطالبات اعضای دلسوز شورای شهر و سایر مسئولان و خدمتگزاران شهروندان دست در دست هم و با همدلی و وحدت رویه با پرهیز از حواشی در مسیر توسعه و آبادانی رشت عزیز پا به پا هم گام بردارند و قلب رئوف و دریایی رشتوندان را از این همدلی شاد و به آینده روشن رشت امیدوار کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز