خبرگزاری کار ایران

حضور حدادی در مرحله نهایی مسابقات دایموند لیگ

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۷۱۹

قهرمان پرتاب دیسک آسیا فردا در مرحله نهایی رقابت‌های دایموند لیگ حضور دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی دایموند لیگ فردا شب در بروکسل بلژیک در حالی برگزار می‌شود که احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا نیز در جمع برترین پرتابگران دیسک جهان در این رقابت‌ها حضور دارد.

حدادی در مسابقات دایموند لیگ قطر با رکورد 66.78 متر به مقام سومی رسید و در رقابت‌های دایموند لیگ استکهلم نیز با پرتابی به طول 65.34 متر به عنوان پنجمی دست یافت.

در مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی دایموند لیگ که فردا شب در بروکسل برگزار می‌شود، در ماده پرتاب دیسک، قهرمانی چون دانیل استال از سوئد حضور دارد. این پرتابگر در در ماه اخیر در رقابت‌های داخلی کشور سوئد با پرتابی به طول 71.86 متر موفق شد ضمن کسب عنوان نخست، رکورد ملی پرتاب دیسک کشورش را بشکند.

 در تعقیب استال سوئدی، فدریک دیکرز از جاماییکا با بهترین رکورد فصل 70.78 متر دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها است. لوکاس ویس شیدینگر از اتریش با رکورد 68.14 متر، اولا استونس  از نروژ با رکورد 67.78 متر، پیوتر مالاچوفسکی از لهستان با 67.23 متر در جدول پرتابگران دیسک مسابقات دایموند لیگ، پیش از احسان حدادی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز