خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا:

سکه ۴۰ هزار تومان گران شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۴۶

یک کارشناس بازار طلا و سکه اظهار داشت: از صبح امروز با افزایش ۵ دلاری اونس جهانی و افزایش نرخ دلار تا ۱۱۴۲۰ تومان، نرخ انواع سکه و طلا نیز صعودی بوده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: قیمت انواع سکه تا اواسط روز  گذشته به دلیل کاهش نرخ دلار روند کاهشی داشت که از صبح امروز با افزایش ۵ دلاری اونس جهانی و افزایش نرخ دلار تا ۱۱۴۲۰ تومان، نرخ انواع سکه و طلا نیز صعودی بوده است.

وی ادامه داد: اما در مجموع تقاضا و سطح معاملات به دلیل ورود ماه محرم کاهش داشته است. همچنین در حال حاضر حباب تمام‌سکه صفر و حباب سکه‌های دیگر نیز در حال کاهش است.

این کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به آخرین انواع سکه و طلا گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۰ هزار تومان افزایش داشته است. همچنین نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان ، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰  هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۹۳۰ هزار تومان است.

به گفته کشتی‌آرای هر مثقال طلا با افزایش ۱۰ هزار تومانی یک میلیون و ۷۹۰ هزار  تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز