خبرگزاری کار ایران

نیروی کار به آلمان اعزام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۰۸

دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان؛ متقاضیان کار در آلمان را با اولویت رشته‌های علوم کامپیوتر و حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، الکترونیک و پرستاری ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش ایلنا، دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان با همکاری معاونت توسعه‌ی کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متقاضیان کار در آلمان را با اولویت رشته‌های علوم کامپیوتر و حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، الکترونیک و پرستاری ثبت‌نام می‌کند. دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی آلمان می‌کوشد ضمن توانمندسازی متخصصان ایرانی در سطح بین‌المللی، زمینه‌ی تبادل تجارب و دانش فنی و همکاری شرکت‌های آلمانی و ایرانی را فراهم کند.

ثبت‌نام در سامانه‌ی حمایت و هدایت نیروی کار در آلمان لزوما به‌منزله‌ی پذیرش برای اعزام نیست و پس از ارزیابی، افراد واجد صلاحیت انتخاب و پس از بررسی مدارک کاری و تحصیلی، دفتر اشتغال ایران و اروپا آن‌ها را ثبت‌نام می‌کند. متن اطلاعیه‌ی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت این مجموعه موجود است.

مدیر دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان به کارجویان توصیه می‌کند قبل از هر تصمیمی حتما تحقیق و برنامه‌ریزی کنند. او همچنین از الزام یادگیری یک زبان خارجی به‌عنوان مهم‌ترین عامل موفقیت در این مسیر یاد کرد و افزود به همین منظور مشاوره‌ها و آموزش‌های خاصی در نظر گرفته شده است که افراد منتخب را توانمند می‌کند.

مدیر دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان درباره‌ی محدودیت ظرفیت پذیرش این طرح گفت: در این دوره، اولویت با پرستاران و متخصصان کامپیوتر، به‌ویژه برنامه‌نویسان است و با وجود دقت در انتخاب و آموزش‌های متعدد در مسیر، نهایتا تلاش و دانش تخصصی کارجویان مهم‌ترین عامل موفقیت آن‌ها است.

متقاضیان می‌توانند به‌منظور آگاهی از شرایط و ضوابط پذیرش و تکمیل فرم کاریابی در آلمان به وب‌سایت دفتر حمایت و هدایت نیروی کار در آلمان به نشانی www.Fuia.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز