خبرگزاری کار ایران

ویلموتس: هاشمیان بازیها را زیر نظر دارد/ امیدوارم مربی، توپ و زمین خوب در اختیارتان باشد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۰۶۴

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سطح فنی و کیفی بازیکنان را بالا ببرید و تمرینات را با شدت بالایی برگزار کنید تا در واقع نتیجه بهتری بگیرید. همه ما مربی هستیم و همیشه حق با کسی نیست . کسی که اشتباه کند نتیجه اش را می بیند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس- سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تمام مشکلات شما را شنیدم . نه تنها فدراسیون بلکه روسای باشگاهها هم می توانند کمک کنند تا فوتبال و مشکلاتش رفع شود. برای بهبود فوتبال سه چیز بسیار اهمیت دارد. مربی خوب، توپ خوب و زمین خوب که امیدوارم این امکانات در اختیارتان قرار گیرد.


وی ادامه داد: احترام به داور بسیار مهم است . از سوی دیگر بهتر است برنامه لیگ کامل اعلام شود تا تیم ها برنامه های خود را اجرا کنند.


وی گفت: برای پیشرفت بازیکنان تلاش کنیم. به عنوان یک مربی بازیکنان را تربیت و در شرایط بهتری قرار دهیم و با آمادگی بالاتری به باشگاهها را تحویل دهیم. گزارش بازیکنان تیم ملی در اختیار شما قرار می گیرد چه بازیکنی که ذخیره بوده و چه بازیکنی که مسابقه داده است. همچنین با کمک کادر پزشکی وضعیت را بررسی و نتایج را به باشگاهها اعلام می کنیم.


ویلموتس ادامه داد: سطح فنی و کیفی بازیکنان را بالا ببرید و تمرینات را با شدت بالایی برگزار کنید تا در واقع نتیجه بهتری بگیرید. همه ما مربی هستیم و همیشه حق با کسی نیست . کسی که اشتباه کند نتیجه اش را می بیند.
سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه افزود: بازیکنان را با پروفایل خاصی انتخاب می کنم به عنوان مثال مدافع مرکزی برای انتخاب شدن فلسفه ای دارد که توپ گیری، سر زنی و قابلیت برگشت سریع داشته باشد.


وی ادامه داد:حتما می توانید تمرینات تیم را از نزدیک ببنید. اگر می خواهید در تمرینات حضور داشته باشید با کمال میل در کنارتان خواهیم بود. نکات مهمی را دریافت کردم و امیدوارم مشکلات رفع شود. امیدوارم بازیکنان در بهترین شرایط به تیم خود باز گردند تا مربیان با رغبت بیشتری در اردوهای بعدی بازیکنان را در اختیارمان بگذارند. هاشمیان و دیگر دستیارانم بازیها را زیر نظر دارند و از شما می خواهم به جوان ها میدان دهید چرا که آنها پتانسیل خوبی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز