خبرگزاری کار ایران

وزارت میراث‌فرهنگی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۵۳

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی رتبه برتر شاخص‌های عمومی را به خود اختصاص داد.

به‌ گزارش ایلنا، جشنواره شهید رجایی با شعار «افزایش اعتماد عمومی از طریق ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک» با حضور دکتر حسن روحانی در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

در پی برگزاری این جشنواره، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که عمر آن کمتر از دو هفته است، رتبه برتر شاخص‌های عمومی را به خود اختصاص داد.

متن لوح تقدیری که رئیس‌جمهوری به دکتر مونسان اهدا کرد به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای مونسان

سرپرست محترم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، توفیقی سترگ در مسیر آموزه‌های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی است ه شهدای والامقام به‌عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته‌اند.

در سال «رونق تولید» لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده جناب‌عالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در راستای اجرای برنامه‌ها و اعتلای کشور و کسب رتبه برتر شاخص‌های عمومی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۸ قدردانی نمایم.

توفیق روزافزون شما و همکاران شریف آن دستگاه را در خدمت به کشور عزیزمان از خداوند متعال مسئلت دارم.

حسن روحانی»

در این راستا سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با صدور پیامی کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی را به کارکنان این سازمان تبریک گفت.

متن پیام علی‌اصغر مونسان به شرح زیر است:

«کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی حاصل خدمت‌گذاری دلسوزانه کلیه کارمندان و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی است و این موفقیت مایه امید و اعتماد مردمی است که چشم به کاروان تدبیر و امید دوخته‌اند.

بی‌تردید کسب چهار رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی در سال‌های اخیر در جشنواره‌ای که به‌نام شهید رجایی، شهید راه خدمت مزین شده است، آینده‌ای بسیار درخشان را در روند فعالیت این وزارتخانه در توسعه صنعت گردشگری، حفظ و حراست از میراث‌فرهنگی و رونق صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشورمان نوید می‌دهد.

این‌جانب کسب عنوان دستگاه برتر را در جشنواره شهید رجایی به معاونان و مدیران محترم و کارمندان فهیم وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تبریک می‌گویم و از درگاه قادر متعال، برای همه همکاران گرامی آرزوی سربلندی و سرافرازی را مسألت دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز