خبرگزاری کار ایران

هاآرتص:

مواضع جنگ‌طلبانه نتانیاهو علیه ایران می‌تواند باعث دردسر برای اسرائیل شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۱۱

هاآرتص در گزارشی به تحلیل سیاست جنگ‌طلبانه نتانیاهو علیه ایران و تبعات آن پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، در هفته‌های اخیر اسرائیل حملات خود را به منافع نظامی ایران گسترش داده و چندین بار هم در عراق این حملات را صورت داده است.

طی آخر هفته گذشته نیروهای نظامی اسرائیل به سوریه حمله و  بیانیه رسمی صادر کردند مبنی بر اینکه این حمله با هدف خنثی کردن یک مأموریت پهپادی ایران که ظاهراً به منظور انتقام از حمله به نیروهای متحد ایران در عراق بوده، انجام شده است. 

این در حالی است که ایران گویا تصمیم به تشدید تنش ندارد و اعلام کرده که تاکنون هیچ کدم از مواضع ایران مورد تهاجم قرار نگرفته است.

بنیامین نتانیاهو در همین رابطه در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که ایران هیچ کجا مصون نیست.

از سخنان و اقدامات نتانیاهو و گسترش دامنه عملیات تا عراق به نظر می‌رسد که اسرائیل تصمیم گرفته است هرگونه تسلیحاتی را که می‌تواند در جهت حمله به آن باشد، در خاورمیانه مورد هدف قرار دهد. 

این اظهارات جنگ‌طلبانه نتانیاهو می‌تواند این نگرانی را ایجاد کند که اسرائیل در تلاش است تا اهداف بلندپروازانه‌ای را تعیین کند که می‌تواند منجر به دردسر و گرفتاری برای اسرائیل شود.

اظهارات نتانیاهو نگران‌کننده است و  تجربه نشان می‌دهد که جنگ‌های افراطی می‌تواند اوضاع را از کنترل خارج کند. مخالفان و منتقدان نتانیاهو باید از او بخواهند تا قبل از تشدید خطر رویارویی با ایران، توضیح دهد که ما برای چه چیزی باید بجنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز