خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

کشف ۵۸ کیلوگرم شیشه و هروئین در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۹۸

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در محور مواصلاتی شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی ورودی استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات پلیسی از انتقال محموله شیشه و هروئین به شهرستان هندیجان مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و با همکاری ماموران ایستگاه ایست بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان در یک عملیات غافلگیرانه خودروی ام وی ام با ۲ سرنشین را متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 45 کیلوگرم مواد روان گردان شیشه و 13 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: دو قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز