خبرگزاری کار ایران

مهاجری:‌ برای اولین بازی تیم ما خوب بود و از بچه‌ها راضی‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۱۴

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: می‌دانستیم که گلگهر نقطه قوتش کجاست و می‌خواستیم از همان بخش پرهیز کنند اما متاسفانه یک لحظه غفلت باعث شد تا دو امتیاز ارزشمند را در سیرجان جا بگذاریم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی نساجی و گلگهر اظهار کرد: خسته نباشید می‌گویم به بچه‌های خودم و آن تماشاگرانی که سختی سفر را از قائمشهر به جان خریدند و آمدند اینجا، همان انرژی مثبت را از اندک تماشاگران‌مان گرفتیم.

وی با بیان اینکه جا دارد تبریک بگویم به تماشاگران سیرجان که ۹۰ دقیقه تیم خودشان را تشویق کرند، افزود: به تیم گلگهر احترام می‌گذارم، تیم خوبی بود ولی ما به آن اهدافی که داشتیم، به‌جز نتیجه، رسیدیم.

سرمربی نساجی مازندران با عنوان اینکه گلگهر هم با استراتژی خودش توانست گل بزند، چیزی که بارها به بچه‌ها گوشزد کرده بودم، اضافه کرد: حتی بعد از اینکه ما گل زدیم، به بچه‌های باتجربه‌مان تاکید کردم تا بتوانند ۵ دقیقه بازی را مدیریت کنند و می‌دانستیم که گلگهر نقطه قوتش کجاست و می‌خواستیم از همان بخش پرهیز کنند اما متاسفانه یک لحظه غفلت باعث شد تا دو امتیاز ارزشمند را در سیرجان جا بگذاریم.

مهاجری با اشاره به اینکه برای اولین بازی تیم ما خوب بود و از بچه‌ها راضی‌ام، خاطرنشان کرد: بچه‌ها از دقیقه یک تا ۹۰ بازی را مدیریت کردند به‌جز همان لحظه‌ای که غافل‌گیر شدیم.

وی تصریح کرد: جا دارد خسته‌نباشید به تیم داوری بگویم که نوید شروع یک لیگ خوب را می‌دهند، تیم داوری امروز به نظر من خوب کار کردند، امیدوارم که آنها هم روزهای خوبی را امسال تجربه کنند و ما هم کمک کنیم تا فشار از روی داوران برداشته شود و راحت‌تر سوت بزنند، همان‌طور که می‌دانید منِ مربی اشتباه می‌کنم، بازیکن اشتباه می‌کند، همه ما جایزالخطاییم، داور هم مستثنی از این موضوع نیست.

سرمربی نساجی مازندران در پایان گفت: جا دارد از فدراسیون تشکر کنم به‌رغم اینکه یکسری از مشکلاتی که تیم‌ها داشتند، مساعدت کردند تا بازی‌ها برگزار بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز