خبرگزاری کار ایران

حمله پهپادی یمنی‌ها به پایگاه هوایی «ملک خالد» سعودی

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۷۶۲

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی دو عملیات جداگانه با تعدادی پهپاد «قاصف k۲»، پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب عربستان سعودی را هدف قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، بامداد امروز از دو عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی علیه پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه «خمیس مشیط» در عسیر واقع در جنوب عربستان سعودی خبر داد.

سرتیپ سریع با اشاره به این‌که این عملیات‌ها با استفاده از پهپادهای تهاجمی «قاصف K۲» انجام شد، تصریح کرد که در عملیات نخست سامانه ارتباطات نظامی این پایگاه هدف قرار گرفت و در عملیات دوم، انبارهای سوخت و ایستگاه سوخت‌رسانی به جنگنده‌ها هدف قرار گرفت و هر دو عملیات دقیق و موفق بودند.

سخنگوی نظامی انصارالله متذکر شد، این عملیات در واکنش به جنایت‌های متجاوزان، ادامه محاصره یمن و حملات هوایی که تعداد آنها طی ۴۸ ساعت گذشته به ۴۰ عملیات رسید و شماری شهید و زخمی بر جای گذاشت، صورت گرفت.

طبق این گزارش، طی هفته‌های گذشته مراکز نظامی مناطق جنوبی عربستان از جمله در جیزان، نجران و عسیر هدف گسترده حملات پهپادی و موشکی موفق ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفته و سامانه دفاع موشکی «پاتریوت» نیز در رهگیری و انهدام بیشتر آنها موفق عمل نکرده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز