خبرگزاری کار ایران

ثمره حسینی خبر داد:

دستگیری ۲۲ سارق سابقه‌دار در زابل

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۹۳

فرمانده انتظامی زابل از دستگیری ۲۲ سارق سابقه‌دار در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد ثمره حسینی اظهار داشت: مرحله پنجم طرح اقتدار به مدت یک هفته در سطح شهرستان زابل به اجرا درآمد و دستگیری سارقان و خرده فروشان مواد مخدر، با هدف ارتقای امنیت عمومی با جدیت در دستور کار مأموران واحد های مختلف انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح با تلاش مأموران ۲۲ سارق سابقه دار دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات فنی صورت گرفته ۲۴ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان زابل کشف شد.

فرمانده انتظامی زابل ادامه داد: همچنین در این طرح تعداد ۳۰ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و ۴ منزل مسکونی که پاتوق معتادان و محل توزیع مواد مخدر شده بود پلمپ و مقدار ۲۸کیلو ۸۱۹ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۲۲ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف تصریح کرد: در این رابطه تمامی افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 ثمره حسینی با اشاره به تداوم این طرح در هفته های آتی از شهروندان خواست به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص سارقان، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و سوخت با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز