خبرگزاری کار ایران

دیویژن B زنان آسیا احتمالا در بنگلور برگزار می‌شود

شجاعی: چرا نباید به قهرمانی بسکتبال بانوان امیدوار باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۷۹

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال می‌گوید تنها اگر تیم ملی بانوان کشورمان قهرمان تورنمنت غرب آسیا شود، مسئولان فدراسیون به استقبالشان می‌روند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران برای حضور در مسابقات غرب آسیا صبح امروز (چهارشنبه)  تهران را به مقصد اردن ترک کرد. این مسابقات اولین اعزام تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان بزرگسال به یک مسابقه برون مرزی است که پس از کسب مجوز بازی با پوشش اسلامی به دست آمد.فریده شجاعی گفت: اعضای تیم ملی بانوان تا دیروز که ایران بودند کاملا پرنشاط  و با روحیه نشان می‌‌دادند. هرچند برخی بازیکنان تیم ملی آسیب‌دیدگی‌های جزئی داشتند اما خدا را شکر با تلاش کادر پزشکی این مصدومیت‌ها برطرف شد تا تیم بدون مشکل به اردن رفت. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره شانس قهرمانی ایران در این مسابقات توضیح داد: کار بسیار دشواری پیش رو داریم. لبنان تیم بسیار قدرتمندی است که یک بازیکن از WNBA هم در ترکیب خود دارد. غیر از لبنان تیم اردن هم تیم خوبی دارد و از آنجا که آن‌ها از امتیاز میزبانی بهره‌‌مندند، می‌‎توانند عرصه را بیش از پیش بر بچه‌ها تنگ کنند. با وجود این ما هم به امید خدا ناامید نیستیم. تیم بسیار خوبی داریم و برای بچه‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 او درباره پیش‌بینی‌اش از مقام ایران در تورنمنت غرب آسیا اظهار کرد: ما دوست داریم قهرمان غرب آسیا شویم. وقتی تیم گروه بهمن می‌تواند نایب قهرمان باشگاه‌های غرب آسیا شود، چرا نباید به قهرمانی امیدوار باشیم. اگر بچه‌ها قهرمان نشوند استقبالشان نمی‌رویم.(می خندد)

شجاعی همچنین درباره احتمال پخش رادیویی تورنمنت بانوان غرب  آسیا گفت: این موضوع هم بسته به این است که آیا تلویزیون اردن مسابقات را پوشش مستقیم می‌دهد یا خیر. اگر چنین اتفاقی بیفتد، دیدارهای تیم ملی بسکتبال بانوان از صدای جمهوری اسلامی پخش مستقیم می‌شود. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درپایان درباره اینکه سرانجام میزبان مسابقات دیویژن B آسیاکاپ زنان مشخص شده است، بیان کرد: همانطور که می‌دانید بنگلور هند به عنوان میزبان دیویژن A انتخاب شده و به احتمال قریب به یقین رقابت‌های دیویژن B هم سپتامبر 2019 در بنگلور برگزار خواهد شد. ما فقط منتظر دعوتنامه رسمی این مسابقات هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز