خبرگزاری کار ایران

کالدرون: برای قهرمانی چهارم باید آمار دفاعی را حفظ کنیم، در حمله بهتر ظاهر شویم / من از بازیکنان داخلی رضایت دارم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۵۶۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر پارس جنوبی جم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پارس جنوبی جم حضور یافت تا برای اولین بار در سالن نشست خبری سازمان لیگ پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

سرمربی سرخپوشان در ابتدا درباره بازی فردا و انگیزه شاگردانش پس از کسب سومین عنوان قهرمانی عنوان کرد: مرسی! عصر بخیر! خیلی خوشحالم با شما آشنا می شوم. تمام بازی‌های ما سخت خواهند بود؛ به عنوان نمونه آخرین بازی در جام جهانی که خیلی نتایج غیرقابل پیش بینی رقم خورد. با تمام احترام آمارها متعلق به گذشته است اما من به تیمم اعتماد دارم و همه چیز آماده است.

کالدرون درباره شناختش از تیم گفت: من از بازیکنان داخلی رضایت دارم. دو بازیکن خارجی قرار بود بیاید که در حال حاضر تنها یکی از آنها آمده و من از بازیکنان داخلی اکنون رضایت دارم. درباره بازیکنان خارجی ما یک محدودیت بودجه داریم. یک جای خالی برای بازیکن خارجی داریم اما هنوز مشخص نکردیم. ما به بازیکن برزیلی نیاز داشتیم و با توجه به بودجه او را جذب کردیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه علیرغم ادعایش درباره آمارهای گذشته، آیا او به دنبال آمارهای بهتر برای تیم است: گل های زیادی پرسپولیس نزده اما گل های کمی دریافت کرده و این آمار خوبی است. قهرمان شدند اما گل های زیادی نزدند. من برای قهرمانی چهارم باید آمار دفاعی تیم را حفظ کنم در حمله بهتر ظاهر شوم. مسلما تیم های دیگر هم روی مربیان و بازیکنان خارجی سرمایه گذاری کردند. دوباره تکرار می کنم اما من از بازیکنان داخلی رضایت دارم.

وی ادامه داد: ذهنیت من این است که کار و تلاش بیشتر با توپ داشته باشیم. ما از سیستم چی پی اس داریم که نشان دهنده عملکرد بازیکنان است. من همیشه در این منطقه حضور داشتم اما بازیکنان پرسپولیس ذهنیت خوبی دارند. این آمار ما از بازیکنان پرسپولیس نسبت به اروپا خیلی خوب است و من اژ شرایط بازیکنان از حیث بدنی رضایت دارم.

کالدرون با تمجید اژ شاگردانش گفت: سطح بازیکنان ایرانی خوب است. من خیلی خوشحالم و امید دارم اما در خصوص بازیکنان خارجی محدودیت هایی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آینده تیم و انگیزه اش گفت: در هیچ کشوری نمیتوان اطمینان و قول قهرمانی داد. ما سه بار قهرمان شدیم و احتمال کمتر هم وجود دارد. اگر من اینجا هستم مطمئنم می توانیم کار بهتری انجام دهیم به دو دلیل: بازیکنانی که اینجا بودند ذهنیت خوبی دارند و نشان دادند که می توانند کار کنند و دلیل دوم حضور من که می توانم. در مورد تیم های دیگر، استقلال بازیکن ایتالیایی جذب کرد اما ما فقط یک بازیکن ولی با کیفیت بازیکنان داخلی می توانیم این خلا را جبران کنیم.

وی در پاسخ به اینکه پست بازیکن موردنظرش چیست گفت: عملا ما از حیث بودجه امکان جذب بازیکن دیگری را نداریم. یک بازیکن آوردیم که جوان است اما در فصل گذشته نتوانسته زیاد بازی کند. بگذارید یک چیزی بگویم و اینکه فوتبال پول است و با بودجه می توانید بازیکن را بیاورید.

کالدرون در ادامه صحبت هایش گفت: در واقع همانطور که می دانید مذاکرات بین باشگاه و بازیکن انجام می شود. دز مذاکره اگر سریع عمل نکنید موفق نمی شوید و باید از باشگاه بپرسید. مربی دوست دارد بازیکن جدید را خیلی زود در خدمت داشته باشد تا هماهنگ شود. من تمام امیدم به بازیمنان داخلی است و امیدوارم به موفقیت با آنها.

وی در خصوص اینکه چرا نسبت به تاخیر باشگاه واکنش نشان نداده گفت: من تمام تلاشم را کردم و در مذاکرات شرکت نمی کنم و آن بخش به باشگاه مربوط است. در بحث مذاکره باید خیلی سریع عمل کنید وگرنه به خواسته تان نمیرسید و این در فوتبال کاملا مشخص است.

کالدرون درباره مصدومیت کامیابی نیا و شرایط جراحی او گفت: من در جریان عمل کمال کامیابی‌نیا بودم، همچنین بشار. در واقع بهتر بود که پارسال این عمل را انجام می داد ولی نمی دانستم با این تکرار نمی‌توانست بازی کند و بهترین تصمیم بود. کمال کامیابی‌نیا بازیکن مهمی بود و در وسط زمین می‌تواند تعادل را برای ما رقم بزند. ما با بازیکنان دیگر این خلا را جبران می‌کنیم. ترجیح می‌دهم درباره گذشته، مصدومیت و بازیکنانی که نتوانستیم به خدمت بگیریم استفاده نکنم و این بدشانسی که ممکن است که برای هر تیمی رقم بخورد. من هدف دیگری دارم و اینکه تلاش کنم دوباره قهرمان شویم. ما با یکسری مشکلات شروع کردیم اما با تلاش بازیکنان این خلا را جبران می‌کنیم. من شخصی فروتن هستم و ترجیح می‌دهم در این باره تمرکز نکنم.

کالدرون درباره شایعه لغو دیدار با پارس جنوبی گفت: من ترجیح می دهم این اتفاق شایعه باشد. این مسلما برای یک فدراسیون اتفاق خوبی نیست و خصوصا اینکه چنین مساله‌ای برای فدراسیون ایران خیلی مهم است و این مساله باید در حد شایعه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز