خبرگزاری کار ایران

مدافع سرخپوشان پاکدشت در گفتگو با ایلنا؛

حسینی: تیم بودیم برنده شدیم/ می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۲۱۳

مدافع تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت از پیروزی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی مدافع جوان تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت درخصوص بازی با ملوان بندرانزلی گفت: بازی خوبی بود. تیم حریف برای گرفتن حداقل امتیاز ممکن به تهران آمده بود و ما نیز می‌خواستیم لیگ را با قدرت شروع کنیم که به این هدف رسیدیم.

وی افزود: قابل ملوان ما یک تیم بودیم. تمام تیم در خدمت کادرفنی بود و باتوجه به اینکه دستورات کادرفنی را مو به مو اجرا کردیم، موفق شدیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم و گام بلندی را برای رسیدن به هدفمان گرفتیم.

حسینی در ادامه افزود: موقعیت‌های بسیار خوبی را روی دروازه ملوان ایجاد کردیم. چندین تک به تک را متاسفانه از دست دادیم که چون در ابتدای بازی‌ها قرار داریم، طبیعی است و یقین دارم در هفته‌های آینده وضعیت گلزنی ما بهتر خواهد شد. می‌توانستیم حداقل 3 یا 4 گل به ملوان بزنیم که نشد ولی به هدفمان که کسب 3 امتیاز بازی بود، رسیدیم.

مدافع سرخپوشان پاکدشت در خاتمه اظهار داشت: استارت خوب در یک لیگ فرسایشی بسیار مهم است. خداروشکر با قدرت استارت زدیم و امیدوارم در ادامه مسیر سخت‌مان نیز همینگونه پر قدرت ادامه دهیم و بتوانیم اول مدعی باشیم و سپس به لیگ برتر نیم نگاهی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز