خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت معدن و تجارت در گفت وگو با ایلنا:

بازاریابی و بسته بندی دو مشکل نمایشگاه توانمندی عشایر و روستاییان

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۹۱۵

وزیر صنعت یکی از ایرادات اساسی در نمایشگاه بین‌المللی عشایر و روستاییان گفت: مساله بازاریابی و مساله بسته بندی کالا یکی از بزرگترین مسایل موجود در این نمایشگاه است که باید تقویت شود.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا، رضا رحمانی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: این نمایشگاه برای نشان دادن توانمندی‌های تولیدات روستاییان و استعدادهای تمام مناطق کشور تشکیل شده و هدف از برگزاری این نمایشگاه دیده شدن محصولاتی است که در استان‌ها و شهرهای کشور در حال تولید است.

رحمانی خاطرنشان کرد : این اتفاق خوبی است که در شرایط جدید جامعه و با این همه مشکلات مردم با شور و نشاط بسیار در جهت تولیدات خود و عرضه محصولات در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت های استارتاپ نوپا هستند که وجود آنها نقطه عطفی است برای آن که این محصولات جدید شناخته شوند.

وی یادآور شد: در بحث بیمه برای این قشر روستایی در جهت تشویق به کار و رفع معضل بیکاری برای تعدادی جوان باید تمام مبلغ بیمه یا بخشی از آن را دولت برعهده بگیرد و من این موضوع را حتما پیگیری و بررسی خواهم کرد.

وزیرصنعت در خصوص گفته رئیس کمسیون اصل 90 مجلس که بحثی را در خصوص طراحی صندوق عقب  خودروی 206 حدود 250 میلیون دلار هزینه شده است، گفت: این بحث مربوط به سال‌های گذشته است و بیش از ده سال از این موضوع گذشته است و با هیچ کس تعارفی نداریم با هر کسی و در هر کجا که تخلفی وجود داشته باشد سریعا بررسی و پیگیری می کنیم و برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز