خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز تاکید کرد:

تسریع در تکمیل پروژه توسعه ترمینال ۳ فرودگاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۸۵

فرماندار شهرستان تبریز در بازدید از فرودگاه تبریز کیفیت خدمات ارائه شده در فرودگاه شهید مدنی را مناسب ارزیابی و بر افزایش مسیرها و تعداد پروازهای این فرودگاه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز مهدوی با حضور در فرودگاه این شهر از نحوه خدمت رسانی اداره کل فرودگاه‌های استان و نهادهای مستقر در فرودگاه به مسافرین و مراجعین فرودگاه تبریز بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، معاون عمرانی فرماندار و همچنین بخشدار مرکزی تبریز وی را همراهی می‌کرد، حاضرین از نحوه خدمات رسانی در ترمینال اصلی فرودگاه تبریز، محل پاسخگویی شرکت های هواپیمایی، اورژانس، کافی شاپ و رستوران، غرفه های فروش و همچنین پروژه توسعه ترمینال ۳ و اپرون شرقی بازدید کردند.

فرماندار شهرستان تبریز در این بازدید با اشاره به خدمات ارائه شده در فرودگاه تبریز اظهار داشت: کیفیت خدمات ارائه شده در فرودگاه شهید مدنی مناسب است و باید این خدمات بیشتر و بیشتر شود چرا که تبریز میزبان مسافران و گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است.

بهروز مهدوی به افزایش مسیرها و تعداد پروازهای این فرودگاه نیز اشاره داشت و گفت: پروژه توسعه ترمینال ۳ فرودگاه تبریز نیز باید با سرعت اجرا و به پایان برسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش تعداد پروازهای فرودگاه تبریز در ماه‌های گذشته گفت: ایجاد مسیرهای پروازی جدید و همچنین افزایش تعداد پروازهای فرودگاه تبریز در دستورکار اداره کل است و بدون شک سیر صعودی پروازهای فرودگاه تبریز ادامه خواهد یافت.

رامین آذری همچنین با اشاره به پروژه های در دست اجرای فرودگاه تبریز گفت: دو پروژه مهم فرودگاهی شامل طرح توسعه اپرون شرقی و هم چنین توسعه ترمینال بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

رامین آذری اظهار داشت: پروژه های در دست اجرای فرودگاه تبریز با جدیت تمام اجرا می شود.

وی همچنین ادامه داد: این پروژه ها شامل طرح توسعه اپرون شرقی و طرح توسعه ترمینال فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز هستند.

وی سپس با تاکید بر اهمیت فرودگاه تبریز در شمال غرب کشور از افزایش تعداد پروازهای فرودگاه تبریز در ماه های گذشته خبر داد.

آذری همچنین در این خصوص ابراز داشت: سیر صعودی پروازهای فرودگاه تبریز ادامه دارد. ایجاد مسیرهای پروازی جدید و افزایش تعداد پروازهای فرودگاه تبریز اولویت ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز