خبرگزاری کار ایران

طی‌حکمی از سوی مدیرکل میراث گیلان صورت گرفت؛

انتصاب رشیدی به‌عنوان معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۶۴

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان، فرزاد رشیدی وزمتر به‌عنوان معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این حکم که به امضای شهرود امیر انتخابی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان رسیده است،  فرزاد رشیدی وزمتر به عنوان معاون این حوزه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای فرزاد رشیدی وزمتر با سلام و تحیات احتراماً با عنایت صورتجلسه شماره 15318/982700 مورخ 13/05/1398 کمیته سرمایه انسانی منضم به نامه شماره 32703/983703 مورخ 19/5/98 مدیرکل محترم منابع انسانی و رفاه سازمان مرکزی، نظر به تعهد و تجارب ارزنده شما به سمت « معاون صنایع دستی و هنر های سنتی » منصوب می شوید.

سیاست گذاری، برنامه ریزی، تعیین خط مشی ها و اولویت بندی امور صنایع دستی در جهت توسعه صنعت استان از جمله ترغیب و تشویق هنرمندان به نوآوری و خلاقیت، ایجاد تسهیلات لازم به منظور جذب سرمایه گذاران و توسعه صادرات و ایجاد هماهنگی لازم به دستگاهها ، بانک ها، و سایر نهاد های ذیربط، بهبود و توسعه کیفی صنایع دستی و هنر های سنتی اهم وظایف مورد انتظار می باشد.

توفیق شما را در خدمت به فرهنگ و هنر استان عزیزمان گیلان نظام مقدس جمهوری اسلامی عزیزمان ایران، با رعایت اصول قانون مداری، و رعایت منشور اخلاقی سازمان، از درگاه حضرت حق خواستارم. خاطر نشان می گردد که فرزاد رشیدی وزمتر پیش از این سرپرست معاونت صنایع‌دستی گیلان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز