خبرگزاری کار ایران

بازی تدارکاتی؛ شکست تیم ملی فوتسال ناشنوایان برابر گیتی پسند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۲۴۴

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران مقابل تیم فوتسال گیتی پسند در دیداری دوستانه به میدان رفت و متحمل شکست شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که در ششمین اردوی خود برای حضور پرقدرت در نهمین دوره بازی های آسیایی و قهرمانی جهان سوئیس در اصفهان به سر می‌برد عصر امروز در برابر پر افتخار ترین تیم فوتسال ایران و آسیا، گیتی پسند اصفهان صف آرایی کرد.

در این دیدار که گیتی پسندیها از مهره های توانمند و ملی پوش  و گلر برزیلی خود سود می‌برد در پایان توانست 3 بر 0 به پیروزی برسد.

این بازی در دو وقت 25 دقیقه ای برگزار شد که فوتسالیست های ناشنوا با ارائه یک بازی منطقی باعث شدند کادر فنی گیتی پسند به تحسین این تیم بپردازند . 

در پایان بازی رعدی سرمربی تیم ملی در جواب سوال خبرنگار اصفهانی که چرا با تیم‌های بزرگ ایران بازی دوستانه برگزار می کنید عنوان کرد که در تمامی اردوها تلاش کرده ایم شان تیم ملی حفظ شود و اعتقاد دارم بازیکنان جوان ما باید در مقابل تیم های بزرگی مثل گیتی پسند قرار گیرند تا در بازی‌های آسیایی و جهانی راحت تر به مصاف حریفان برود.

 تیم ملی ناشنوایان عصر فردا در بازی دوستانه دوم خود در شاهین شهر به مصاف تیم لیگ برتری هایپر شاهین شهر می‌رود.

 لازم به ذکر است مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان  وصادقی رئیس هیأت ناشنوایان استان اصفهان از این بازی دیدن کردند.

نهمین دوره بازی های آسیایی 2019 ناشنوایان از 10 الی 21 آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز