خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

طرح تشکیل استان مرزی هنوز نه به دار است نه به بار/ مخالف موضوعات تفرقه‌افکن هستم/ درصورت اجرای طرح باید منتظر حوادث خطرناکی بود

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۱۵۲

نماینده مردم تبریز در خانه ملت با بیان اینکه مخالف طرح‌های تفرقه افکن هستم،گفت: این طرح فعلا در روی کاغذ است.

شهاب الدین بیمقدار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره‌ طرح استان مرزی، گفت: این طرح بر روی کاغذ است و هنوز نه به دار است نه به بار و باید روال اداری طی شود تا اگر تایید شد، استاندار این طرح را در مجلس تصویب کند.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت با بیان اینکه در شرایط حاضر نباید امور تفرقه‌افکنانه‌ای انجام داد، افزود :من به شخصه با این جدایی مخالف هست، زیرا  نباید شهرهای ما  را در این موقعیت حساس کشور و کمبود بودجه از هم جدا کرد و استان جدیدی تشکیل داد.

وی افزود: البته این موضوع به هیچ ارگانی ارجاع پیدا نکرده و این طرح صرفا بین چند نماینده در کاغذی نوشته شده و امضاشده است.

به گفته این نماینده مجلس اگر این طرح اجرا شود بین مشگین‌شهر  و اهر و شهر‌های دیگر  استان برای مرکز استان بودن دعواهایی رخ خواهد داد که این نه تنها به ضرر آذربایجان شرقی است که باید منتظر حوادث خطرناکی در کشور هم بود.

بر اساس گزارش ایلنا این موضوع نه تنها در میان شهروندان آذربایجان جایگاهی ندارد که گفته می‌شود تنها برای داغ کردن تنور انتخاباتی مجلس در اسفندماه  از سوی چند تن از  نمایندگان مطرح شده است.

به نظر می‌رسد دغدغه بسیاری از شهروندان آذری وضعیت بد جاده‌های استان از جمله جاده اهر-تبریز و از بین رفتن  زمین‌های کشاورزی خوی بر اثر خشک شدن دریاچه ارومیه باشد تا تشکیل یک استان مرزی .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز