خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن پیروزی شورای انتقالی جنوب یمن بر عوامل منصور هادی

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۳۶

شهر «عدن» امروز- پنج شنبه- شاهد آغاز فعالیت‌هایی برای برگزاری جشن مردمی در پاسخ به دعوت شورای انتقالی جنوبی برای پیروی بر دولت مستعفی یمن است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ شهر «عدن» امروز- پنج شنبه- شاهد آغاز فعالیت‌هایی برای برگزاری جشن مردمی به درخواست شورای انتقالی جنوبی با عنوان «تجمع میلیونی پیروز و ثبات» است.

به اعتقاد ناظران، شورای انتقالی با برگزاری چنین فعالیت‌هایی به دنبال نشان دادن میزان حمایت مردمی از خود پیش از رفتن به پای میز مذاکره است که به درخواست عربستان سعودی با دولت مستعفی یمن انجام می‌دهد. 

در آستانه آغاز این فعالیت، طرفداران شورای انتقالی جنوبی از استان‌های حضرموت، المهره و شبوة در شرق این کشور و استان‌های ابین، لحج و الضالع در جنوب از عصر روز گذشته به سمت میدان«خور»، مکان برگزاری جشن در میان تدابیر شدید امنیتی روانه شده‌اند. 

ساکنان محلی گزارش داده‌اند که خودروهای زرهی و کادرهای نظامی در سه ورودی استان مستقر شده و شرکت‌کنندگان در مراسم را مورد بازرسی قرار می‌دهند. 

انتظار می‌رود که شورای انتقالی جنوبی در پایان این مراسم بیانیه‌ای را صادر کند. 

دعوت شورای انتقالی از طرفدارانش برای تجمع به دنبال سیطره این شورا بر بخش بزرگی از گروه‌های دولتی در عدن پس از چهار روز درگیری شدید با نیروهای دولت مستعفی مطرح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز