خبرگزاری کار ایران

پیرعلایی خبر داد:

اولویت اعطاء تسهیلات روستایی به مجریان جامانده از اعتبارات سال 97

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۰۰۶

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان گفت: آن تعداد از مجریان طرح های روستایی که موفق به اخذ تسهیلات در سال 97 از بانک سینا نشده اند و جامانده از دریافت اعتبارات مذکور محسوب می شوند، می‌توانند با بهره‌مندی از سهمیه تسهیلات اعطائی در سال 98 در اولویت دریافت تسهیلات مذکور قرار گیرند.

به گزارش ایلنا از رشت، یاور پیرعلایی در جلسه بررسی و رفع موانع طرح های روستایی که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به تفاهم نامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینای کشور، به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه طرح های اشتغال روستایی پرداخت.

وی با اشاره به لزوم ایجاد فضای تعامل و هماهنگی و سرعت بخشی به روند اجرای برنامه ها،  تصریح کرد: انتظار می رود حداکثر میزان جذب در خصوص تسهیلات اعطایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در جهت اشتغالزایی در استان گیلان تحقق پیدا کند.

گفتنی است در این نشست که با حضور جمعی از مجریان طرح های روستایی، نمایندگان دستگاه های اجرایی و مدیریت بانک سینا و به منظور رفع موانع و مشکلات مجریان طرح های مذکور تشکیل شد، تصمیمات لازم جهت رفع موانع اتخاذ شد.

بر این اساس مقرر شد آن تعداد از مجریان طرح های روستایی که موفق به اخذ تسهیلات در سال 97 از بانک سینا نشده اند و جامانده از دریافت اعتبارات مذکور محسوب می‌شوند، می‌توانند با بهره‌مندی از سهمیه تسهیلات اعطائی در سال 98 در اولویت دریافت تسهیلات مذکور قرار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز