خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آبادان خبرداد:

برگزاری همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۸۸۸

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آبادان از برگزاری همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر این شهر خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از آبادان، مسعود سهیم‌پور معرفی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: به منظور تکریم فعالان و پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرهای نمایشی شهرستان آبادان، این اداره با همکاری موسسات تک منظوره (هنری) شهرستان همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان را برگزار می کند.

معرفی افزود: اگر امروز موسیقی و هنرهای نمایشی آبادان حرف‌های زیادی در استان و کشور برای گفتن دارند و شناخته شده هستند به سبب همت والای چهرها و افرادی است که خاک صحنه خورده و سرما و گرما را در فصول مختلف لمس کرده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در خصوص برگزاری همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان، خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری 6 موسسه تک منظوره(هنری) شامل: نوای ماندگار اروند، آوای شباهنگ مهر اروند، هنر آوای اروند، رها ندای طلوع اروند، آوای احمد الماس اروند، جادوی هزاره  ققنوس اروند)، انجمن‌های موسیقی و هنرهای نمایشی آبادان، شهرداری آبادان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برگزار می‌شود.

سهیم پور عنوان کرد: همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان ساعت 20:30 روز شنبه مورخ  26 مرداد ماه در محل سینما مهر آبادان با حضور مردم و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری برگزار می‌شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز