خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس خبر داد:

ایجاد پایگاه قهرمانی بیلیارد برای گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۳۳۰

دبیر فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون در 4 سال آینده به فکر راه اندازی پایگاه قهرمانی بولینگ ،بیلیارد و بولس درگیلان خواهیم بود .

به گزارش ایلنا از رشت، هنرمند دبیر فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس در مجمع انتخابات هیات گیلان راه‌اندازی پایگاه قهرمانی را لازمه توسعه هدفمند ورزش برشمرد و گفت :از اتفاقات بسیار خوبی که در 4 سال آینده برای ورزش گیلان بوقوع خواهدپیوست تاسیس پایگاه قهرمانی با قابلیت بهبود و ارتقای کارکرد هیات و موفقیت های آن در دو زمینه قهرمان پروری و استعدادیابی است.

وی روند موفقیت‌های هیات گیلان را در 8 سال گذشته بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در بیلیارد گیلان آنقدر توان وجود دارد که همپای رشته هایی چون شمشیربازی ورشته های دیگر حرکت کند و در این راه فدراسیون از هیچ کمکی دریغ نخواهد ورزید.
 
نایب رئیس فدراسیون بولینگ ،بیلیارد وبولس وجود تیم مدیریتی قوی و کسب رای بسیار قاطع را لازمه جنب و جوش بیشتر و کسب موفقیت های درخشان تر دانست و خاطر نشان کرد : بدون تردید هیات با پایه ریزی و بستر سازی مناسب توان آن را داردکه در 4 سال آینده دستاوردهای بسیاردرخشان تری از آوردگاه‌های بین المللی نصیب گیلان کند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان هم در این مجمع انتخاباتی از عملکرد هیات ابراز خوشنودی کرد و گفت : برآیند این کارکرد خوب و ارزشمند هیات می تواند در 4 سال آینده اتفاقات بهتری را برای ورزش گیلان رقم بزند .
 
بخشی ایجاد جو همگرایی را لازمه جلوگیری از پراکندگی های گاه به گاه در کارکرد هیات ذکر کرد وگفت : هیات بولینگ این توانایی را داردکه با نشست های تخصصی برای اهداف بلند خود و ورزش استان تدابیر لازمه را به خرج دهد .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز