خبرگزاری کار ایران

امید ابراهیمی در آستانه پیوستن به شهر خودرو

یحیی گل محمدی ستاره استقلالی را می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۱۵۰

هافبک ملی‌پوش کشورمان فردا برای مذاکرات نهایی با شهر خودرو به مشهد می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش کشورمان که چندی پیش اعلام شد در برنامه‌های فصل آینده الاهلی قطر جایی ندارد، در طول چند روز اخیر صحبت‌هایی با چند تیم لیگ برتری برای بازگشت به فوتبال ایران داشته و به نظر می‌رسد ماجرای پیوستنش به شهر خودرو جدی‌تر از سایرین باشد.

در همین راستا خبر می‌رسد ابراهیمی فردا سفری به مشهد خواهد داشت و با مدیران باشگاه شهر خودرو مذاکرات نهایی خود را انجام می‌دهد تا در صورت توافق قرارداد همکاری میان طرفین امضا شود.

ابراهیمی دوست داشت در صورت امکان در بازگشت به لیگ برتر در استقلال یا سپاهان فوتبالش را دنبال کند ولی این دو تیم در پست او به بازیکن جدید نیازی ندارند و به همین خاطر شانس شهر خودرو برای جذب او بالا رفت.

گفته می‌شود مهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال و دروازه‌بان شهر خودرو که رابطه خوبی با ابراهیمی دارد در متقاعد کردن او برای پیوستن به این تیم نقش موثری داشته است.

در صورتی که این انتقال انجام شود، شهر خودرو در فصل جدید با وجود بازیکنانی مثل رحمتی،‌ سروش رفعیی و امید ابراهیمی به یکی از تیم‌های پر مهره لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز