خبرگزاری کار ایران

اقرار ائتلاف عربستان به شهادت برادر رهبر انصار الله در یمن

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۹۷

ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی در یمن به صورت ضمنی به کشتن برادر رهبر جنبش انصار‌الله اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خلیج آن لاین، در مصاحبه تلفنی «ترکی المالکی»، سخنگوی ائتلاف متجاوز روز گذشته- جمعه- با شبکه العربیه به صورت ضمنی به کشتن «ابراهیم»، برادر «عبدالملک حوثی»، رهبر جنبش انصار الله یمن اعتراف کرد.

وی بدون اشاره به زمان مشخص گفت: «جزئیات مرتبط با برادر رهبر انصار الله به زودی اعلام خواهد شد، عملیات تعقیب و گریز افراد مورد نظر همچنان ادامه دارد». 

مالکی در ادامه مدعی شد: «فهرست افراد مورد نظر از بین انصار الله نزد ائتلاف یکی از اولویت‌های برخورد با عوامل شلیک موشک و تهدید امنیت یمن و عربستان است».

عربستان پیش از این  در نوامبر ۲۰۱۷ از فهرستی ۴۰ نفره متشکل از نام فرماندهان و نیروهای برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های انصار الله خبر داده بود.

در بین این اسامی نام عبدالملک حوثی، ‌رهبر انصار الله و معاونان و برادرانش غیر از ابراهیم وجود داشت. 

سخنگوی ائتلاف در ادامه گفت: «در حال حاضر امکان اعلام جزئیات کشته شدن ابراهیم به دلیل امنیتی بودن اطلاعات وجود ندارد اما در آینده اعلام خواهد شد». 

جنبش انصار الله روز گذشته- جمعه- از شهادت برادر رهبر این جنبش در منزلش در منطقه «حده» واقع در جنوب صنعاء، ‌پایتخت یمن خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز