خبرگزاری کار ایران

بهترین متخصص ایمپلنت دندان و دندانپزشکی زیبایی در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۴۴۳

با انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان می توان کاشت ایمپلنت موفق و مطمئن را انجام داد. کاشت ایمپلنت یکی از حساس ترین درمان های دندانپزشکی محسوب می شود. دکتر سعید کریمی یکی از بهترین متخصصین در حوزه کاشت ایمپلنت دندان و دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی در تهران محسوب می شوند. با توجه به پیشرفت روش های دندانپزشکی، واحد دندانپزشکی و متخصص ایمپلنت بایستی شرایطی را داشته باشد تا درمانی موفق انجام شود.

متخصص دندانپزشک زیبایی و ایمپلنت دندان در تهران

همواره انتخاب متخصص دندانپزشکی با تجربه و مناسب می تواند در بهبود موفق تر و مطمئن تر بسیار سودمند باشد. تنوع درمان های ارایه شده توسط دندانپزشک زیبایی و ترمیمی و روش های مختلف درمان ایمپلنت و کاشت دندان، رجوع نزد متخصصی که بتواند بهترین روش درمانی را با کیفیت بالا عرضه نماید، واجب ساخته است.

عرضه انواع خدمات دندانپزشکی یکی از معیارهای انتخاب یک واحد دندانپزشکی برای خدمات دندانی است. اما بیماران چگونه می توانند متخصصی مناسب را برای درمان های مختلف دندانپزشکی خود فراهم آورند؟

انتخاب واحد تخصصی ایمپلنت و  دندانپزشکی زیبایی

توجه به سطح علمی یک واحد دندانپزشکی اولین راه برای شناخت متخصص مناسب برای شما می باشد. بایستی متخصص ایمپلنت دندان و دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی از مرجعی معتبر مدارک علمی خود را کسب کرده باشد. فعالیت به صورت اختصاصی جهت امورکاشت دندان بایستی یکی از مولفه ها جهت انتخاب متخصص ایمپلنت باشد.

ارایه مواد با کیفیت و انجام درمان های دندانپزشکی با به روزترین روش ها می تواند معیاری مناسب جهت انتخاب واحد تخصصی در زمینه دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان و دندانپزشکی زیبایی در تهران

 مرکزی برای خدمات دندانپزشکی مناسب است که علاوه بر سطح و کیفیت بالای خدمات دندانپزشکی، به بیمار و شرایط لازم برای آرامش و حفظ حقوق آن ها توجه نماید. حفظ احترام بیماران و درمان در محیطی بهداشتی، آرامش بخش، مجهز و ارایه خدمات توسط پرسنل مجرب از شرایط یک مرکز مناسب برای خدمات دندانپزشکی است. رعایت زمان بندی از اصولی است که واحد دندانپزشکی بایستی در مورد بیماران به صورت دقیق اعمال کنند.

در وب سایت دکتر سعید کریمی انواع خدمات دندانپزشکی اعم از خدمات کاشت ایمپلنت دندان و خدمات زیبایی دندان معرفی شده است.

دکتر سعید کریمی اقدام به درمان های دندانپزشکی زیبایی و خدمات کاشت ایمپلنت دندان با بهترین مواد و روش های دندانی می نماید. عرضه مقالات متنوع در حوزه ایمپلنت و دندانپزشکی زیبایی در وب سایت ایشان صورت گرفته است.

بکارگیری فناوری های نوین نظیر کد کم و لیزر دندان توسط متخصص ایمپلنت دندان

با پیشرفت فناوری ها در حوزه کاشت دندان، درمان آسان تر، دقیق تر و با رضایت بیشتر بیمار همراه شده است. از فناوری های نوین در زمینه کاشت ایمپلنت دندان می توان از کد کم CAD/CAM نام برد. در واقع در این فناوری با استفاده از کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال اقدام به تصویر برداری و ساخت انواع ریستوریشن های دندانی نظیر روکش دندان که برای ایمپلنت کاشته شده واجب است، اقدام می شود. تسلط و داشتن این فناوری برای یک واحد دندانپزشکی کاشت ایمپلنت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می تواند یکی از امتیازات متخصص ایمپلنت مجرب در نظر گرفته شود. دکتر سعید کریمی نیز همگام با تکنولوژی های روز دنیا اقدام به استفاده از این فناوری نوین کرده است.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان و دندانپزشکی زیبایی در تهران

کاشت دندان و سایر درمان های دندانپزشکی با لیزر دندان می تواند گزینه مناسبی برای بیمار باشد. در واقع در روش کاشت ایمپلنت با لیزر، متخصص  به نحو صحیح از لیزر برای برش ها استفاده کرده و میزان صدمه به بافت مجاور ایمپلنت کاشته شده به حداقل میزان ممکن می رسد.

این امر در کاهش خونریزی ها و همچنین کاهش درد و سرعت بهبود بالاتر بیمار نقش مهمی دارد. لیزر های مورد استفاده در دندانپزشکی بسیار متنوع است که متخصص دندانپزشکی اقدام به انتخاب نوع مناسب آن می نماید. توانایی یک متخصص جهت بهره برداری از لیزر امتیاز ویژه ای محسوب می شود.

ایمپلنت بدون درد و  خونریزی

روش های مختلف کاشت ایمپلنت می تواند توسط متخصص ایمپلنت دندان انتخاب شود. روش های کاشت ایمپلنت چند مرحله ای و یا کاشت ایمپلنت فوری روش های مختلف کاشت دندان به حساب می آیند. از روش های نوین در زمینه کاشت ایمپلنت روش پانچی که ایمپلنت بدون درد و خونریزی محسوب می شود، می توان نام برد.

در روش پانچی با بی حسی موضعی با کمترین خونریزی و درد، کاشت دندان انجام می شود. در این روش مدت زمان کاشت دندان به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. درد در این روش بسیار کم بوده و بیمار درد چندانی حس نمی کند. از آنجا که به بافت لثه نیز صدمه چندانی وارد نمی شود، سرعت بهبودی در این روش بالا است.

یک متخصص کاشت ایمپلنت مناسب بایستی به انواع روش های کاشت دندان مهارت کافی داشته باشد. ایجاد حس آرامش و حذف استرس ها در بیمار یکی از اصولی است که دندانپزشک متخصص برای درمان دندانپزشکی بایستی رعایت نماید.

تسلط دندانپزشک متخصص در زمینه کاشت دندان، به درمان های تکمیلی در زمینه ایمپلنت دندان نیز می تواند در انتخاب مناسب متخصص در نظر گرفته شود. برخی از بیماران نیاز به درمان های تکمیلی دارند، نظیر کسانی که دچار پوکی استخوان هستند.

در این بیماران بایستی درمان های پیوند استخوان جهت ایجاد پیوند و اتصال محکم بین پایه ایمپلنت و استخوان فک انجام شود. برخی مشکلات دیگری نظیر بیماری های قلبی، دیابت و یا مشکلات انعقاد خون دارند که متخصص کاشت ایمپلنت بایستی به این موضوعات تسلط کافی داشته باشد. درمان موفق با در نظر گرفتن کلیه شرایط بیمار امکان پذیر است.

بهترین دندانپزشک و متخصص تهران کیست؟

داشتن تسلط کافی بر فناوری های نوین در زمینه دندانپزشکی می تواند یکی از راه های شناخت دندانپزشک مناسب در تهران باشد.  برای انتخاب چنین شخصی بایستی از مشورت با دیگر بیماران بهره برید.

یکی از راه های شناخت می تواند رجوع به فضای مجازی و بستر اینترنت باشد. رجوع به وب سایت دندانپزشک و مطالعه خدمات  و نمونه کارهای ارایه شده راه های مناسبی برای انتخاب بهترین دندانپزشک تهران است. دکتر سعید کریمی کلیه خدمات دندانپزشکی زیبایی و کاشت ایمپلنت  را در وب سایت خود معرفی کرده اند.

واحد دندانپزشکی و دندانپزشک مجربی که بتواند انواع خدمات دندانپزشکی را ارایه دهد را برای خدمات دندانی خود انتخاب کنید. خدمات دندانپزشکی زیبایی و کاشت ایمپلنت بایستی در یک واحد معتبر ارایه شود.

همواره رضایت بیماران باعث افزایش اعتبار یک واحد دندانپزشکی می شود. برخی از خدمات دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به شرح زیر می باشد:

متخصص دندانپزشکی زیبایی

مجموعه خدمات ارایه شده در کلینیک دندانپزشکی زیبایی بسیار متنوع است. از خدمات طراحی لبخند گرفته تا خدمات ترمیمی که باعث بر آورده کردن لبخندی زیبا برای بیماران می شود.

استفاده از خدمات لمینت دندان، روکش های دندانی اعم از سرامیکی و یا کامپوزیتی، خدمات سفید کردن دندان، مرتب کردن دندان ها  و ... همه در واحد دندانپزشکی زیبایی ارایه می شود. توانایی یک متخصص زبده در امور مختلف می تواند  به عنوان معیاری برای انتخاب متخصص دندانپزشکی زیبایی باشد.

طراحی لبخند

اصلاح طرح لبخند و طراحی لبخند خدمتی از دندانپزشکی زیبایی است که از مجموعه روش های درمانی جهت این امر استفاده می شود. به عنوان نمونه اصلاح نامرتبی دندان ها بوسیله ارتودنسی و بخصوص ارتودنسی نامریی می تواند یکی از روش های درمانی باشد. در مرتب کردن دندان ها اصلاح به هم ریختگی و فواصل بین دندان ها اعمال می شود.

برای طرح لبخند زیبا بایستی دندان ها دارای طول مناسبی باشند و هنگام لبخند زدن مقدار زیادی از لثه ها نمایان نباشد. لمینت دندان راه مناسبی جهت زیبا نشان داده شدن دندان ها است. هم ارتفاع دندان ها را می توان به این وسیله بهبود داد و هم می توان درخشندگی و سفیدی دندان ها را فراهم آورد. استفاده از روکش های دندانی خدمتی دیگر در زمینه دندانپزشکی است.

انتخاب روکش دندان زیباتر و با کیفیت بالاتر تنها از متخصص و بهترین دندانپزشک امکان پذیر است. توانایی ساخت تجهیزات توسط متخصص جهت طراحی لبخند یکی از معیارهای یافتن متخصص مناسب است.

سفید کردن دندان

در طراحی لبخند زیبا داشتن سفیدی و درخشندگی توسط دندان ها یکی از ملاک ها محسوب می شود. از این رو سفید کردن دندان یکی از خدمات دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود. نام دیگر سفید کردن دندان، بلیچینگ دندان است. در واقع در سفید کردن با مایع خاصی درمان دندانپزشکی را انجام می دهند. استفاده از فناوری های نوین بخصوص لیزر دندان در این زمینه می تواند بسیار مناسب باشد.

در واقع بهترین دندانپزشک کسی محسوب می شود که بتواند درمان دندانپزشکی را متناسب با نقص مختلف و با فناوری ها و تجهیزات روز انجام دهد. استفاده از فناوری جدید لیزر در این زمینه به متخصص دندانپزشک کمک فراوانی می کند. لیزر باعث آسان تر  و دقیق تر شدن درمان سفید کردن دندان می شود. سفید کردن دندان بایستی زیر نظر متخصص با تجربه انجام شود تا به مینای دندان آسیبی وارد نشود.

متخصص دندانپزشکی دیجیتال

یکی از مواردی که در انتخاب متخصص دندانپزشکی می توانید به آن توجه نمایید، تسلط و بکارگیری خدمات دیجیتالی در روند درمانی دندانپزشکی است. در واقع تجهیزات دیجیتال درمان را دقیق تر و با کیفیت بالاتر می کنند.

استفاده از تجهیزات دیجیتال در تصویر برداری ها جهت مشخص کردن عیوب و نقص های مختلف دندانپزشکی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب بهترین دندانپزشک شما می توانید بررسی کنید که آیا دندانپزشک از خدمات دندانپزشکی دیجیتال و تجهیزات مربوطه استفاده می کند. تنها متخصص دندانپزشکی با دانش روز توانایی استفاده از تجهیزات دیجیتال را دارد و معمولا برخی از دندانپزشکان زحمت یادگیری کار با این تجهیزات را نمی کشند و از روش های قدیمی جهت درمان استفاده می کنند.

بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران

اولین گام جهت کاشت ایمپلنت موفق یافتن بهترین دندانپزشک ایمپلنت است. ایمپلنت اگر به طور صحیح کاشته نشود، می تواند دچار لقی و یا عفونت شود و عمر و ماندگاری لازم را برای بیمار نداشته باشد. ایمپلنت با فراهم آوردن شرایط مشابه ی دندان طبیعی می تواند در جبران دندان از دست رفته بسیار مناسب باشد.

می توان از ایمپلنت برای جایگذاری تمامی دندان های از دست رفته استفاده کرد. گاهی با روش هایی اقدام به ثابت کردن پروتز های متحرک با ایمپلنت می نمایند که روش درمانی مخصوص خود است. متخصص ایمپلنت دندان بایستی از تمامی روش های کاشت اطلاع داشته و با مواد با کیفیت اقدام به کاشت دندان کند.

بایستی بیماران در این زمینه حتما این نکته را رعایت کنند که کاشت ایمپلنت یک فرایند کاملا تخصصی بوده و تنها بایستی با رجوع نزد یک فوق تخصص و متخصص ایمپلنت صورت گیرد. با این وجود گرفتن مشورت از سایر بیماران و استفاده از فضای اینترنتی می تواند به بیماران در شناخت متخصص بهتر یاری دهد.

دکتر سعید کریمی خدمات دندانپزشکی زیبایی و کاشت ایمپلنت دندان را با کیفیت بالا و فناوری های نوین انجام می دهد. تکنولوژی طراحی لبخند دیجیتال و کد کم و استفاده از لیزر دندان در روش های مختلف دندانپزشکی و ارائه خدمات درمانی با کیفیت توسط ایشان ارایه می شود.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران - بلوار افریقا (جردن) - بالاتر از پمب بنزین - کوچه تندیس - پلاک ۴ - واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های021-88888590  و 88884546  تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز