خبرگزاری کار ایران

جزئیات مصدومیت شائبه برانگیز شیخ دیاباته از زبان پزشک استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۰۷

پزشک استقلال در خصوص وضعیت مهاجم این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شیخ دیاباته یک ماه بعد از حضور در استقلال و در جریان یک دیدار دوستانه دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و این موضوع باعث شد تا برخی رسانه ها با اشاره به مصدومیت سابق این بازیکن در ناحیه زانو خبر از مشکل این بازیکن برای فصل پیش رو دهند.

دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال در واکنش به حاشیه های ایجاد شده درباره مصدومیت شیخ دیاباته گفت: این بازیکن در تمامی تست های پزشکی قانونی و مورد نظر باشگاه شرکت کرد و توانست با موفقیت و بر اساس استاندارهای ایفمارک و کادر پزشکی استقلال تست های خود را با موفقیت به اتمام برساند. ایشان همچنین از سوی مشاوران فوق تخصصی معاون پزشکی باشگاه نیز مورد معاینه قرار گرفت و نتیجه این تست ها به شکلی بود که اوهیچ منعی برای عقد قرارداد نداشت.

دکتر ستوده در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: مصدومیت ایشان در این مقطع از ناحیه همسترینگ ران و به صورت جزئی است. او هم اکنون در حال سپری کردن مراحل درمانی خود در کلینیک دکتر نوروزی(استقلال) است و به زودی به تمرینات اضافه خواهد شد.

وی در پایان صحبت های خود اضافه کرد: امیدوارم با مشخص شدن وضعیت این بازیکن و توضیحات ارائه شده، کمتر شاهد گمانه زنی ها درباره این بازیکن باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز