خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی خبرداد:

شکسته‌شدن دستگاه تاورکرین در نیاوران/ اعزام دو دستگاه جرثقیل سنگین به محل حادثه

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۳۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از شکسته شدن یک مورد دستگاه تاور کرین در یک پروژه ساختمانی در خیابان نیاوران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 16:09 عصر امروز یک مورد حادثه شکستن تاور کرین در یک پروژه ساختمانی در خیابان نیاوران بعد از سه‌راه یاسر به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در داخل یک پروژه کارگاهی یک دستگاه جرثقیل تاور کرین به ارتفاع حدود 30 متر مشغول کار بود که از قسمت بوم جلویی دچار شکستگی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه تا این لحظه سقوطی رخ نداده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به نوعی تعادل این دستگاه بهم خورده و احتمال خطرات دیگری نیز وجود دارد از همین‌رو با همکاری پلیس راهور مسیر تردد خودروها در خیابان نیاوران در این قسمت بسته شده و چند ساختمان که در این ساختمان هستند برای جلوگیری از خطر بسته شده همچنین دو دستگاه جرثقیل سنگین آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: تا به این لحظه نیروها در حال ایمن‌سازی محل هستند و مورد مصدومیتی تاکنون گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز