خبرگزاری کار ایران

واکنش نساجی به اتفاقات جنجالی در تمرین نوبت عصر

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۵۱۵

باشگاه نساجی بعد از درگیری امروز در تمرین این تیم و مشکلاتی که برای سرمربی این باشگاه پیش آمد بیانیه ای در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، عصر یک‌شنبه به‌دنبال پیگیری تمرینات تیم نساجی در زمین ورزشی راه‌آهن تهران، یک فرد معلوم‌الحال که در میان اهالی فوتبال نام‌آشناست، پس از اینکه بارها برای رسیدن به خواسته‌های نامعقولش با مقاومت فرهاد کوچکزاده مدیر تیم و محمدرضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مواجه شد، این‌بار با حضور در تمرین، پس از فحاشی و هتک حرمت نسبت به سرمربی، متأسفانه ایشان را مضروب کرده و مهاجری به‌دلیل شکستگی از ناحیه بینی روانه بیمارستان شد.

شوربختانه طی سال‌های اخیر به‌دلیل عدم نظارت کافی توسط دستگاه‌های ناظر، چنین افرادی بی‌حرمتی و وقاحت را به‌جایی رساندند که به‌راحتی در محیط‌های ورزشی حضور یافته و چنین رفتارهایی را از خود بروز می‌دهند.

اگر کمی وجدان متولیان فوتبال به درد آید، در این اتفاق تنها محمدرضا مهاجری مضروب نشد بلکه ساحت کل زحمت‌کشان فوتبال مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جامعه فوتبال سال‌هاست از دست چنین وصله‌های ناجوری کلافه شده است.

امیدواریم این اقدام شنیع، محرک بزرگی باشد برای متولیان امر تا هر چه زودتر ریشه چنین زالوصفتانی را از فوتبال بخشکانند تا بیشتر از این شاهد فساد و چنین بی‌بندوباری‌هایی در فوتبال نباشیم.

از کمیته محترم اخلاق خواستاریم در اقدامی ضرب‌العجلی نسبت به این اتفاق، برخورد قاطعانه خود را انجام دهد.

سرمربی و باشگاه نساجی ضمن پیگیری این موضوع از محاکم فوتبالی، از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز