خبرگزاری کار ایران

بازی تدارکاتی؛ تساوی شهر خودرو برابر بادران

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۷۳

تیم شهر خودرو خراسان برابر بادران به تساوی دو بر دو رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، شاگردان یحیی گل محمدی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی راهی تهران شده، عصر امروز در زمین چمن راه آهن شهرک اکباتان به مصاف بادران تهران رفتند که به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

با تصمیم یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهرخودرو، بازیکنانی که روز گذشته در مصاف با پیکان به میدان رفته‌بودند، امروز به ریکاوری پرداختند و شهرخودرو با نفراتی همچون محمد حسین اکبر منادی، محمد علی فرامرزی، علیرضا اسدآبادی، امید منصوری، فرشاد فرجی، سینا زامهران، محمد محمدزاده، رضا صدری،چوچو،حسین مهربان و مرتضی خراسانی وارد زمین شدند.

در نیمه دوم نیز روح الله باقری و محمد آقاجانپور در ترکیب جایگزین مهربان و فرجی شدند.

رضا صدری در نیمه اول و روح الله باقری در نیمه دوم گلهای تیم شهر خودرو را به ثمر رساندند.

پیش از آغاز بازی فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو و یحیی گل‌محمدی به خوش‌و‌بش با فرهاد کاظمی، سرمربی بادران پرداختند. همچنین تعدادی از بازیکنان شهرخودرو نیز به سمت نیمکت‌ حریف رفتند.

شاگردان گل‌محمدی پس از برگزاری دیدارهای دوستانه مقابل پیکان و بادران، تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کنند و پس از دو روز استراحات از روز چهارشنبه تمرینات خود را در این شهر از سر خواهندگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز