خبرگزاری کار ایران

پس از نزدیک‌شدن طلایی‌پوشان به جذب شایان مصلح؛

مدافع چپ سپاهان در راه پیکان

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۸۳

باشگاه سپاهان قصد دارد در پاسخ به درخواست پیکان برای جذب داوود رجبی او را به صورت قرضی انتقال دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه پیکان قصد دارد داوود رجبی، مدافع چپ زیر 23 سال سپاهان را به خدمت بگیرد و پیشنهاد جذب این بازیکن را به مسئولان باشگاه اصفهانی داده است.

این بازیکن که در دیدار دوستانه پیکان - سپاهان حضور داشت عملکردش مورد توجه حسین فرکی قرار گرفته و از مسئولان باشگاه خواست تا مقدمات جذب وی را فراهم کنند.

در همین راستا شنیده می‌شود سپاهان تنها حاضر است این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار پیکان قرار دهد و با انتقال دائمی او مخالف است.

رجبی از محصولات پایه سپاهان است و طبق برنامه‌ریزی این باشگاه قرار است به صورت قرضی به تیم دیگر رفته و پس از کسب تجربه به این تیم برگردند. مشابه همین اتفاق فصل گذشته برای رضا میرزایی رخ داد تا به جای نیمکت نشینی در سپاهان به فولاد رفته و پس از یک سال این تیم برگردد.

سپاهان در حال حاضر در دفاع چپ سعید آقایی را در اختیار دارد و در حال رایزنی برای جذب شایان مصلح هم هست تا بتواند با حضور این دو بازیکن جوان و با تجربه در 3 جبهه دشوار فصل جدید بجنگد و در این صورت رجبی فرصت چندانی برای بازی نخواهد داشت.

باید دید پیکانی‌ها حاضر می‌شوند به پیشنهاد سپاهان برای انتقال قرضی رجبی پاسخ مثبت دهند یا همچنان به دریافت رضایت‌نامه وی اصرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز