خبرگزاری کار ایران

رضا رحمانی:

موفقیت هر طرحی بستگی کامل به اقبال عمومی و عنایت مردم دارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۰۸۶

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های قانونی برای توسعه ساخت داخل در سطح کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه گفت: پیرو فرمایش رهبر انقلاب درباره مسئولیت و وظیفه بزرگ وزارت‌صنعت، معدن و تجارت در تحقق اهداف رونق تولید و ساخت داخل، خوشحالیم امروز گام‌های خوبی برداشته شده و مقدمات مناسبی هم برای بالفعل سازی توانمندی‌های ساخت داخل کشور فراهم آمده است.

وی تاکید کرد: برای تسریع در نتیجه‌گیری و هدفمندی اقدامات در حال انجام در حوزه ساخت داخل، متولی مشخصی در این خصوص به‌عنوان یک متمرکز در سطح وزارت صمت تعیین شده است.

رحمانی با اشاره به اصلاحیه جدید قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی»، خاطر نشان کرد: وجود یک قانون موثر در این بخش تا حدودی مغفول مانده بود که با تصویب قانون جدید، باید همه ظرفیت‌های موجود برای حصول نتایج مدنظر به طور کامل بکار گرفته شود.

وزیر صمت تاکید کرد: برای توفیق هر چه بیشتر طرح ساخت داخل باید روی اقبال و توجه عمومی به این حوزه دقت نظر بیشتری داشته باشیم چراکه مشروعیت و موفقیت هر طرحی بستگی کامل به اقبال عمومی و عنایت مردم دارد.

رحمانی نتایج نهضت ساخت داخل را موثر در آینده کشور قلمداد کرد که در صورت موفقیت این طرح و خودکفایی بخش های اساسی صنعت کشور از کالاهای وارداتی، می تواند به انقلابی بزرگ در عرصه اقتصادی و صنعتی کشور منتج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز