خبرگزاری کار ایران

احسان پیرهادی به عضویت سپیدرود درآمد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۰۴۳

احسان پیرهادی مهاجم اسبق تیم نساجی مازندران با عقد قراردادی به تیم سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش ایلنا به نقل از  سایت سپیدرود، احسان پیرهادی مهاجم تهرانی فصل گذشته کارون اروند خرمشهر و پیشین نساجی مازندران عصر روز شنبه با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود به عضویت این تیم پر طرفدار درآمد.

هافبک مهاجم ۲۹ ساله علاوه بر اروند و نساجی سابقه عضویت در تیم های استقلال تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، مس رفسنجان و سیاه جامگان خراسان را در کارنامه دارد.

پیرهادی پس از جدا شدن رضا درویشی مهاجم خوزستانی فوتبال ایران از سپیدرود به دلیل عدم توافق مالی، با صلاحدید نظرمحمدی جانشین وی در این تیم خواهد شد.

همچنین افشین دالوند مدافع راست سابق تیم امیدهای نیروی زمینی تهران به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به تیم سپیدرودرشت ملحق شد.

سپیدرود موفق شده است تا امروز با پویا نزهتی و میثم فردوسی از فصل گذشته تمدید قرارداد کند و با محمدرضا زینال خیری، مهیار نوری، امید سام‌کن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمد اسماعیل نظری، محمود خمیسی، سعید قدمی، بهنام لایقی‌فر، حسام یعقوبی، ساسان شیرمردی، مجتبی محبوب مجاز، معین راشدی و امیر میربزرگی به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کند.

در رده زیر ۲۳ سال و امید نیز سرخ پوشان قرارداد هومن ربیع زاده، میلاد احمدی، جواد آقایی‌پور، رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری‌نژاد، پوریا شاه محمد، مهدی محمدپور، امیرحسین اسکندری، ماهان سروی، سپهر کوششی و علی بیجاری را تمدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز