خبرگزاری کار ایران

جمشیدی: می‌خواهیم همه بوستان‌های تهران به زمین مینی‌گلف مجهز شوند/ تیم مینی گلف رسانه تشکیل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۶۵

دیر فدراسیون گلف از برگزاری جام مینی گلف رسانه‌ها و برنامه های پیش روی فدراسیون صحبت کرد.

مهرداد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری جام مینی‌ گلف رسانه‌ها اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت روز خبرنگار و به منظور آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با رشته مینی‌گلف در مجموعه مینیاتور بوستان ملت برگزار شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت و حدود 100 نفر از اصحاب رسانه در آن حضور پیدا کردند تا هم تقدیری به واسطه فعالیت‌شان صورت بگیرد و هم با رشته مینی‌گلف آشنایی بیشتری پیدا کنند. این برنامه در تقویم سالانه فدراسیون گلف قرار گرفته است و قرار است از این پس هر ساله انجام شود.

وی در مورد افتتاح مجموعه‌های دیگر مینی گلف در سطح تهران گفت: هدف فدراسیون گلف در راستای ترویج مینی‌گلف این است که در تمام بوستان‌های تهران یک مجموعه مینی‌گلف تشکیل شود ولی این امر زمان زیادی می‌برد و نیازمند آن است که استقبال مورد نیاز از آن صورت بگیرد. به هر جهت ما در مناطق مختلف تهران تشکیل مجموع مینی‌گلف تحت استانداردهای مختلف را در برنامه داریم که با توجه به همکاری شهرداری محترم تهران و ظرفیت بوستان‌های کشور نسبت به آن اقدام می‌کنیم تا خانواده‌ها بتوانند در کنار هم و در فضایی آرام و بدون استرس یک رشته ورزشی خانوادگی را تجربه کنند.

دبیر فدراسیون گلف در مورد  تشکیل تیم رسانه گلف هم عنوان کرد: این برنامه هم در دستور کار ما قرار دارد و ما سه برنامه در نظر گرفتیم که تشکیل جام مینی گلف بود و در ادامه آن در اختیار قرار دادن زمین مینی گلف مینیاتور به مدت 3 ماه به اصحاب رسانه به صورت رایگان که در صورت علاقه آموزش‌های لازم را در آن ببینند و پس از آن تشکیل تیم مینی گلف رسانه از همین نفرات که در صورت علاقه افراد جذب آن شوند. این موارد برای تقدیر از عملکرد اصحاب رسانه است که اتفاقات گلف را پوشش می‌دهند و بازتاب رشته ورزشی ما هستند.

جمشیدی در مورد برنامه‌های استعداد یابی فدراسیون گلف هم گفت: دومین دوره استعدادهای درخشان گلف در دست برگزاری است که امسال رشته مینی‌گلف هم به آن اضافه شده و شهرهای اصفهان و مازندران میزبان دختران و پسران هستند. استعداد یابی گلف پسران در رده سنی 10 تا 18 سال در تهران هم در حال برگزاری است که امروز اختتامیه آن است و در دو رده سنی 10 تا 14 و 14 تا 18 سال نفرات اول تا سوم مشخص می‌شوند و با نفرات برتر سال گذشته تلفیق شده و تا پایان سال برنامه‌های آموزشی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز