خبرگزاری کار ایران

انصراف گزینه پیشنهادی ترامپ برای سمت «مدیر اطلاعات ملی»

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۳۳

گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری آمریکا برای تصدی سمت «مدیر اطلاعات ملی» انصراف داد.

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که «جان رتکلیف» نامزد پیشنهادی وی برای تصدی سمت «مدیر اطلاعات ملی» انصراف داده است.

ترامپ پیش از این تایید کرده بود که «دن کوتس» مدیر اطلاعات ملی، از مقام خود کناره می‌‌کند و او جان راتکلیف، نماینده جمهوری‌خواه ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان، را به عنوان «مدیر اطلاعات ملی» معرفی می‌کند.

یک مقام ارشد در کاخ سفید تاکید کرده بود که صحبت‌هایی درباره کنار رفتن کوتس از سمتش انجام شده است. این در حالی است که وی به مدت دو سال در این مقام مشغول به کار بوده و انتظار می‌رود بازنشست شود.

با این حال، رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در توییتر خود از رویکرد رسانه‌های آمریکا در خصوص معرفی جان راتکلیف به عنوان نامزد پیشنهادی برای مدیر اطلاعات ملی آمریکا انتقاد کرد.

دونالد ترامپ با اشاره به این که رسانه‌های اصلی به صورت غیر منصفانه‌ای جان راتکلیف را مورد حمله قرار دادند، گفت که جان تصمیم گرفت از پذیرش این پیشنهاد انصراف داده و به کار خود در مجلس نمایندگان ادامه دهد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود که به زودی نامزد پیشنهادی خود برای مدیر اطلاعات ملی اعلام می‌کند.

یک مقام ارشد دیگر در کاخ سفید گفت که ترامپ هیچ‌وقت با کوتس رفتاری دوستانه نداشته است. وی افزود که بحث درباره کنار گذاشتن کوتس زمانی بالا گرفت که وی اوایل سال جاری میلادی در جلسه‌ای با ترامپ مخالفت کرد؛ اقدامی که خشم رئیس‌جمهوری آمریکا را برانگیخت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز