خبرگزاری کار ایران

عملیات مشترک یگان پهپادی و موشکی مبارزان یمنی به رژه نظامی مزدوران متجاوز در عدن

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۵۶

یگان پهپادی و یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز- پنج شنبه- از عملیات مشترک علیه اردوگاه «الجلاء» وابسته به مزدوران ائتلاف متجاوز در عدن واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای علام کرد که یگان پهپادی و یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز -پنجشنبه- با انجام عملیات مشترکی، اردوگاه الجلاء وابسته به عناصر مزدور ائتلاف متجاوز در شهر «عدن» را مورد هدف قرار دادند.

وی توضیح داد: «این عملیات مشترک علیه اردوگاه الجلاء، رژه نظامی متجاوزان را مورد هدف قرار داد و به دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرد». 

سریع تأکید کرد: «این رژه نظامی با پهپاد قاصف کا۲ و موشک بالستیک میان‌برد که تاکنون رونمایی نشده بود، مورد هدف قرار گرفت.

وی گفت: «این عملیات ده‌ها کشته و زخمی در صفوف ائتلاف متجاوز بر جای گذاشت و آنها را به وحشت انداخت». 

به گفته سریع، شماری از فرماندهان ائتلاف متجاوز از جمله قربانیان این حمله هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: «رژه نظامی که در عدن مورد هدف قرار گرفت،‌ در تدارک حمله به مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در دو استان الضالع و تعز بود».

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سوم ماه ژوئن با جنگنده قاصف کا ۲، رژه نظامی مزدوران متجاوز در اردوگاه «رأس عباس»  در استان عدن را که تحت اشغال نیروهای اماراتی و سعودی است، مورد هدف قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز