خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره کفسابی ساختمان

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۰۵

کفسابی ساختمان به یک ترفند خلاقانه گفته می شود که هدف اصلی آن زیبا سازی و جلا بخشیدن به سطوح مختلف ساختمان است.

ایلنا؛ در یک عبارت ساده کفسابی ساختمان به یک ترفند خلاقانه گفته می شود که هدف اصلی آن زیبا سازی و جلا بخشیدن به سطوح مختلف ساختمان است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از رنگ پریدگی سطوح مختلف ساختمان خود بیزارید، اگر جرم و آلودگی های مختلف کف ساختمانتان را مات و کدر نموده است حیف است از عملیات کفسابی خدمات ساختمانی درخشان غافل شوید.

کفسابی در تهران

کفسابی چیست و چه کاربردی دارد؟ این سؤالی است که ممکن است به محض شنیدن واژه کفسابی در ذهن بسیاری از مردم خطور کند. از آنجایی که افزایش روز افزون آلودگی ها در شهرهای مختلف کشور و هجوم گرد و غبار سبب شده تا آسیب های جدی به سطوح مختلف ساختمان های مختلف شهری وارد شود. از این رو مالکین از دسته اماکن همواره به طور مستقیم و غیر مستقیم جهت حفاظت از نمای ساختمان خود با انواع عوامل محیطی دست و پنجه نرم می کنند. تا به این شیوه بتوانند اندکی از مشکلات وارد شده بر آن نظیر: شل شدگی، سیاه شدن، افتادگی نما و... جلوگیری به عمل آورند. پیدایش و وجود چنین مشکلاتی است که اهمیت نقش کفسابی ساختمان را پررنگ تر می کند. ما در این مطلب خود می خواهیم تمامی آنچه که مربوط به این فرایند است را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی کامل کفسابی ساختمان

همه چیز درباره کفسابی ساختمان

کفسابی چیست؟

در یک عبارت ساده کفسابی ساختمان به یک ترفند خلاقانه گفته می شود که هدف اصلی آن زیبا سازی و جلا بخشیدن به سطوح مختلف ساختمان است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از رنگ پریدگی سطوح مختلف ساختمان خود بیزارید، اگر جرم و آلودگی های مختلف کف ساختمانتان را مات و کدر نموده است حیف است از عملیات کفسابی خدمات ساختمانی درخشان غافل شوید. این عملیات همان طور که از نامش بر می آید به معنای ساییدن کف و از بین بردن لایه های گوناگون جرم و آلودگی می باشد که معمولاً برای کف هایی از جنس موزائیک و سنگ به کار برده می شود.

تیم حرفه ای و مجرب خدمات ساختمانی درخشان، با داشتن سال ها تجربه و تخصص در زمینه کفسابی ساختمان، تمامی کارهای مربوطه را به بهترین شکل ممکن و کیفیت بالا انجام می دهد. این شرکت مفتخر است که تمامی پروژه های مربوط به کفسابی ساختمانی را با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

دلایل انجام کفسابی ساختمان چیست؟

همه چیز درباره کفسابی ساختمان

کفسابی خدمات ساختمانی درخشان

جالب است بدانید که در عملیات کفسابی ساختمان از یک سری دستگاه های ویژه استفاده می شود که به کمک آن ها چیزی حدود 1 الی 4 میلی متر از سطوح مختلف ساختمان لایه برداری صورت می گیرد. به این صورت تمامی جرم و آلاینده های موجود بر روی کف از میان برداشته و سطح آن کاملاً صاف و هم‌تراز می گردد. مزیت های انجام کفسابی ساختمانی تنها مربوط به یک نوع کف نیست. بلکه برای تمامی مصالح به کاررفته در ساخت و ساز ساختمانی اعم از بتن، سنگ مرمر، گرانیت و سایر مصالح قابل اجرا می باشد. از جمله دلایل اصلی و عمده ای که انجام خدمات کفسابی را الزامی می کند به شرح زیر است:

  • صاف و هم‌تراز نبودن سطوح کف ساختمان
  • تثبیت جرم ها و مصالح ساختمانی
  • شکستگی قسمتی از سنگ یا سایر مصالح ساختمانی
  • آسیب دیدن کف ساختمان

بد نیست بدانید که انجام فرایند کفسابی نه تنها تمامی پستی بلندی های سطوح ساختمان را برطرف می سازد بلکه موجبات افزایش دوام و طول عمر کف ساختمان را نیز فراهم می آورد. همچنین انجام این فرایند شفافیت خاصی را به کف ساختمان بخشیده، جرم، خطوط و شکاف های ریز و درشت را از بین می برد که ماحصل آن همین است که ساختمان شما همانند روز اول شفافیت و درخشندگی اش را به دست می آورد.

نما شویی ساختمان چیست؟

همه چیز درباره کفسابی ساختمان

نماشویی ساختمان

آیا شما هم از نمای زشت و کثیف ساختمان خود رنج می برید؟

اگر شما هم مدت زمان زیادی است که نمای ساختمانتان را به حال خود رها کرده اید؟ اگر شما هم این‌گونه فکر می کنید که نمای ساختمان تأثیر بسزایی در سلیقه شهروندان دارد و به نوعی به عنوان پوشش شخصیت ساز ساختمان محسوب می شود حتماً نما شویی ساختمان خود را فراموش نکنید.

می دانید که طراحی نمای ساختمان در زیبایی و جذابیت ساختمان بسیار کارساز است. با این اوصاف اگر نمای ساختمان از پاکیزگی برخوردار نباشد هیچ‌گاه نمی تواند موجب گردد که ساختمان شما زیبا و شیک جلوه کند. بنابراین نیاز است که به تمیزی نمای ساختمان خود در وهله اول، با استفاده از شیوه نما شویی و شست و شوی نما اهمیت گزیده تری دهید. خدمات ساختمانی درخشان یکی از بهترین کفسابی در تهران است و با بهره گیری از تکنسین هایی که در این کار پیشه هستند امورات مربوط به نما شویی ساختمان را در زمانی که نمای آن بسیار ناپاک است و آلودگی سراسر آن را پوشانده است به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. خوشبختانه فناوری های جدیدی که به درون این شرکت راه یافته سبب شده تا از انواع آسیب های جانی و مالی به هنگام شست و شوی نما جلوگیری گردد.

آشنایی بهتر با نما شویی با طناب

همه چیز درباره کفسابی ساختمان

نماشویی با طناب

آیا از می دانید نما شویی با طناب در خدمات ساختمانی درخشان نیز انجام می گردد؟

درست است که نمای ساختمان یکی از مهم ترین بخش های آن تلقی می شود و اگر از معماری شیک و منحصر به فردی برخوردار نباشد نمی تواند احساسات، فرهنگ و قدمت را به شهروندان خود القا کند. با این وجود ممکن است پس از گذر زمان یک ساختمان شیک و جذاب به دلیل تغییرات متعددی دچار رنگ پریدگی و کدری شده و نتواند همانند سابق زیبایی اش را به رخ بکشد. از طرفی هم به خاطر توسعه شهر نشینی و افزایش ساختمان های آسمان خراش، نظافت و گردگیری نمای ساختمان ها کار چندان ساده ای نیست. در چنین شرایطی نما شویی با طناب تنها راه حل بازگرداندن شفافیت و درخشندگی ساختمان است.

در حالت کلی نما شویی با طناب به شیوه های مدرن شست و شوی نمای ساختمان گفته می شود به منظور ایجاد شفافیت و صیقل دادن نماهای ساختمانی که به مرور زمان زیبایی و شفافیت اولیه خود را از دست داده اند به کار برده می شود. به جرات می توان گفت این شیوه نظافت و شست و شو تأثیر بسزایی در حفظ بافت مناطق مختلف اعم از شهرها و روستاها دارد. خدمات ساختمانی درخشان با استفاده از ابزارها و امکانات مخصوص خود نظیر دستگاه واترجت و واتر بلاستر خدمات نظافتی منحصر به فردی را برای ساختمان های شما به ارمغان می آورد. از جمله خدماتی که توسط این شرکت با استفاده از نما شویی با طناب ارائه می شود شامل موارد زیر است:

  • زدودن تیرگی ها و کثیفی نمای ساختمان
  • پاک نمودن لکه های که در اثر زنگ آب و باران های اسیدی چهره نمای ساختمان را خدشه دار کرده اند
  • پرهیز از عوامل مخرب مانند ریخته شدن مصالح ساختمانی نظیر سیمان و گچ
  • حفاظت از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

 

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما در واقع محکم سازی سنگ نما و مقاوم کردن سنگ نما است سنگ نما به مرور زمان و در اثر عوامل مختلف محیطی و جوی از نمای ساختمان جدا شده و گهگاهی احتمال ریزش و افتادن سنگ وجود دارد که در صورت افتادن میتواند بسیار خطرناک باشد و باعث ایجاد خسارات جانی و مالی گردد با پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در واقع سنگ های نما ساختمان به کمک پیچ و رولپلاک در جای خود محکم میشوند

پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ کردن سنگ نما به کمک طناب راپل یا داربست انجام میشود که روش پیچ و رولپلاک نما به روش طناب نسبت به پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به روش داربست مزیت هایی دارد که در اینجا توضیح می دهیم

در روش پیچ سنگ نما با طناب هزینه

کم از روش داربست است

زمان انجام کار کمترو سرعت اجرای کار زیاد تر میشود

میزان دسترسی به سنگ بالاتر می رود

کیفیت کار بهتر میشود

جمع و جور است و مقرون به صرفه

بهترین روش اجرای پیچ و رولپلاک نما

بهتر است از پیچ و رولپلاک های گالوانیزه و ضد زنگ استفاده شود تا بالاترین ماندگاری و بیشترین کیفیت را داشته باشد پیچ و رولپلاک کار با صبر و حوصله اقدام به سوراخ کردن سنگ نما بکند و بعد رولپلاک را با دقت در سوراخی که در سنگ ایجاد کرده قرار دهد و بعد با پیچ گوشی شارژی یا دستی ببندد بهتر است پیچ ها چهار سو باشند تا در ارتفاع بهتر بسته شوند در اخر برای این که جای پیچ ها زشت دیده نشود وهم عایق شود بتونه هم رنگ سنگ بر روی سوراخ و پیچ ،زده میشود اگر کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به این روش انجام شود یک کار درجه یک بوده و بالاترین استقامت و کیفیت را خواهد داشت

گروه ما با سابقه طولانی و اجرای کارهای بزرگ و کوچک و رزومه قوی این افتخار را دارد تا با کیفیت درجه یک خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شما را انجام دهد امیدواریم با تلاش و کوشش خود گامی هر چند کوچک در آبادی کشور عزیزمان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز