خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه خبر داد:

مشارکت سپاه کرمان در بازسازی منازل سیل زده حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۳۹

سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه بررسی روند اجرایی عملیات بازسازی مناطق سیل زده شهرستان، که با حضور جانشین فرمانده سپاه کرمان و سایر مسئولین برگزار گردید، از همکاری سپاه استان معین کرمان در بازسازی منازل سیل زده شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان معین کرمان، به اهمیت موضوع بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده، اشاره کرد و خواستار استفاده و بکارگیری از تمام ظرفیت های و پتانسیل های موجود در جهت تکمیل منازل سیل زده شد.

وی همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان با استان معین کرمان را خوب برشمرد و بر همکاری بیش از پیش جهت تسریع در بازسازی روستاهای سیل زده شهرستان تاکید کرد.

هاشمی در ادامه، ضمن تقدیر و تشکر از بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان، بیان کرد: با همت سپاه استان کرمان که بعنوان معین شهرستان می باشد، کار احداث و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری در پایان، با اشاره به شروع بکار ۲۲۱ واحد احداثی، گفت: با پیگیری های انجام شده و همت مسئولان مربوطه، از ۱۹۰۰ واحد تعمیری تاکنون بیش از ۱۴۰۰ منزل مسکونی کار تعمیر آنها به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز