خبرگزاری کار ایران

توضیحات رئیس کمیته انظباطی درباره اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۴۶

رئیس کمیته انضباطی گفت: در خصوص حوادث اصفهان درباره تخلفات و خسارت هایی که وارد شده بود آنچه که در صلاحیت ما در کمیته انضباطی بود رای دادیم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،اسماعیل حسن زاده عنوان کرد: در خصوص حوادث اصفهان درباره تخلفات و خسارت هایی که وارد شده بود آنچه که در صلاحیت ما در کمیته انضباطی بود رای دادیم. مطمئنا همانطوری که مراجع قضائی در اصفهان پیگیر موضوع هستند بررسی خسارت جانی و دیه در صلاحیت آن مرجع محترم می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به وصول گزارش مقامات رسمی مسابقه  موضوع  این پرونده و دستور ریاست فدراسیون مبنی بر رسیدگی به شکایت خسارات دیدگان ، پس از بررسی های دقیق و کارشناسی رای در این خصوص صادر و از طریق سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی شد.

وی گفت: تاجایی که من اطلاع دارم مسئولین سازمان لیگ  و رئیس فدراسیون در خصوص ایشان پیگیری های مستمر را تا زمان صدور رای و حتی زمان مصدومیتشان انجام داده اند.

وی در ادامه بیان کرد: کمیته انضباطی طبق قانون در خصوص خسارات مالی افراد در این مسابقه بررسی و رای لازم را صادر کرد‌.تاکید می کنم  بررسی خسارت جانی و دیه در صلاحیت مرجع محترم قضایی می باشد و  با توجه به اینکه صلاحیت تصمیم گیری و اعلام رای درباره  خسارات جانی و دیه بر عهده دادگستری است، ما رایی را صادر نمی توانیم کنیم. در این زمینه نیز باشگاه سپاهان شکایت کرده و ما پیگیر این موضوع خواهیم بود.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: ایشان هر وقت به کمیته مراجعه کرده ، همکاران ما راهنمایی های لازم را در خصوص خواسته شان داشته و از هیچ کمکی دریغ نکرده اند. گلایه هوادار عزیز از مقامات اورژانس و باشگاه سپاهان است که امیدوارم این موضوع حل شود.

وی گفت: اینکه دوربین ورزشگاه کار کرده یا خیر مهم نیست،  ایشان در در اصفهان صدمه دیدند و بدون شک مراجع قضائی همه شرایط را بررسی میکنند. اما چون این موضوع زمان بر هست، باید صبر داشته باشند تا رای نهایی صادر شود. بدیهی است که اگر اقای اقابالازاده پس از تصمیم مراجع قضائی اصفهان در خصوص خسارت جانی و دیه، چنانچه ادعای خسارت  مالی دیگری داشته باشند، بازاین امر قابل بررسی در رکن قضائی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

حسن زاده در پایان درباره اظهارات  آقابالازده در خصوص ایراد داشتن دوربین و نبودن نامش در لیست اورژانس اظهار داشت: حتی اگر ایشان هیچ دلیلی برای انتساب مجروحیت خود به فرد یا افرادی نداشته باشد، قوانینن جزائی جمهوری اسلامی ایران با حمایت کامل از مصدوم و مجروح، حتی اگر لازم باشد دیه و خسارت جانی او را از بیت المال تعیین خواهند کرد. یعنی لازم نیست ایشان نگران شناسایی ضارب باشد و مسلما حقوق ناشی از مجروحیت ایشان تامین خواهد شد که در این زمینه مسلما مراجع محترم قضائی اشراف و عنایت کامل دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز