خبرگزاری کار ایران

مورینیو: من تشنه فوتبال هستم

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۵۴۶

سرمربی سرشناس و پر حاشیه پرتغالی از وضعیت این روزهای خود ناراضی می‌باشد.

به گزارش ایلنا، خوزه مورینیو در اواسط فصل گذشته از هدایت منچستریونایتد برکنار شد وی در این مدت پیشنهاداتی از چین و نیوکاسل داشته اما به آنها پاسخ منفی داده و ترجیح داده استراحت کند.

وی در اظهارت اخیر خود  گفته: این برای نخستین بار است که زمان برای فکر کردن دارم من هیچ وقت در این موقع از سال بیکار نبودم و مشغول آماده سازی تیم خود بودم، این زمان مناسب بود تا فکر کنم و اکنون چیزی که حس می کنم این است که انگیزه خیلی زیادی برای بازگشت به فوتبال دارم و تشنه کار کردن هستم این یعنی من هنوز به انتهای راه خود نرسیده‌ام. همه به من می‌گویند تو دیوانه هستی و تو باید از تعطیلات خود که آن را سال‌ها از خود دریغ کرده‌ای نهایت لذت را ببری، اما من از این اوضاع راضی نیستم من دلم برای فوتبال برای ورزشگاه برای بازیکنان تنگ شده، این شاید برای برخی خنده دار باشد  ولی من اگر به باشگاهی بروم، این تازه شروع کار من است پس آینده من تازه شروع می‌شود.

وی در ادامه در خصوص هدایت تیم ملی پرتغال گفت: شاید روزی بشود، شما در آنجا ماهی یک الی دو بازی دارید دو سال باید برای جام جهانی و دو سال بعد برای یورو صبر کنید دوست دارم آن را تجربه کنم اما در حال حاضر به آن فکر نمیکنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز