خبرگزاری کار ایران

نقش استارتاپ‌ موبایل آباد در افزایش مهارت‌های نسل جوان

مهارت آموزی کلید اشتغال موفق

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۳۵۲

به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی، نمایشگاه دستاوردهای سازمان فنی و حرفه ای با معرفی آموزشگاه‌های برتر در پارک لاله تهران برگزار شد. موبایل آباد که به عنوان آموزشگاه برتر در زمینه‌ی تعمیر موبایل از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای انتخاب شده بود نیز در این نمایشگاه حضور داشت.

ایلنا؛ نمایشگاه دستاوردهای مهارتی با شعار «هر ایرانی یک مهارت» با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، 31 تیرماه آغاز به کار کرد.

آقای رضا گرزین، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهارتی در بوستان لاله تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «۳۱ تیر تا ۶ مردادماه هفته مهارت است و به همین منظور در این هفته با هماهنگی با شهرداری تهران و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، این نمایشگاه‌ها افتتاح شده است.»

مهارت آموزی کلید اشتغال موفق

استارتاپ موبایل آباد که به عنوان آموزشگاه منتخب در رسته‌ی تعمیر موبایل از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای انتخاب و در نمایشگاه دستاوردهای مهارتی حضور داشت، در سال 94 به پشتوانه 10 سال تجربه و سابقه درخشان در حوزه خدمات و تعمیرات موبایل، با هدف سامان بخشیدن به بازار خدمات تلفن همراه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

آموزشگاه مهارت آموزی موبایل آباد توانست به کمک توانایی‌ها و موفقیت‌هایی که در عرصه آموزش داشته است، ضمن ارائه سبک نوین از آموزش تعمیرات موبایل و پرورش نیروهای انسانی توانمند، دانش بومی و قابلیت‌های پلتفرم ثبت آنلاین درخواست خدمات موبایل آباد را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

در این نمایشگاه سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای، رضا گرزین، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران و محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از غرفه موبایل آباد بازدید کردند.

یکی از فعالیت‌های جانبی نمایشگاه، ایجاد گذرهای مهارتی بود که در سطح شهر تهران توسط شهرداری برنامه‌ریزی و  اجرا شد که موبایل آباد در این بخش نیز نقش فعالی داشت و توانست آموزش‌های مفیدی را به عنوان یک استارتاپ نوآور به مردم و بازدیدکنندگان ارائه دهد و حضور موثری در جهت ارتقا سطح مهارت شهروندان تهرانی داشته باشد.

آموزش‌های ارائه شده توسط موبایل آباد در مورد نحوه استفاده از موبایل و افزایش طول عمر مفید دستگاه، استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی و مهارت‌های عمومی حوزه فناوری بود تا مردم بتوانند به صورت بهینه از تلفن‌های هوشمند، شبکه‌های اجتماعی و فناوری‌های نوین استفاده کنند.

لازم به ذکر است که آموزش‌ها و دوره‌های مهارتی برگزار شده در نمایشگاه و سطح شهر تهران، برای بازدیدکنندگان و شهروندان رایگان بوده و علاقه‌مندان گواهینامه مهارت نیز دریافت کردند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل از اینجا اقدام کنند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز