خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

به جای محدودیت‌ها زمینه مناسب را جهت فعالیت بانوان در جامعه فراهم کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۷۱

فرماندار ماسال با اشاره به راه‌اندازی بازارچه ویژه عرضه محصولات اقتصادی بانوان در شهرستان، بر لزوم فراهم سازی فضا برای فعالیت های اقتصادی و اجتماعی بانوان تاکید کرد و گفت: به جای محدودیت‌ها زمینه و فضای مناسب را جهت فعالیت بانوان در جامعه فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در نشست با مشاوران بانوان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ماسال با بیان اینکه فقدان نشاط اجتماعی یکی از مشکلات مهمی است که امروز در اکثر شهرهای‌کشور وجود دارد، افزود: باید به جای اینکه محدودیت‌ها را برای خانم ها افزایش دهیم زمینه و فضای مناسب را جهت فعالیت بانوان در جامعه فراهم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم واگذاری تصمیم گیری حوزه بانوان به خود آنها، خاطرنشان کرد: در صورتی که بتوانیم نشاط اجتماعی را در سطح جامعه به ویژه بانوان افزایش دهیم، آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا خواهد کرد.

فرماندار ماسال تغییر در نگرش و رویکردها در حوزه بانوان در راستای ارتقای کرامت بانوان را امری ضروری دانست و تاکید کرد: باید زمینه لازم جهت مشارکت بانوان در جامعه به ویژه عرصه های مدیریتی را فراهم آوریم که البته در این حوزه نیازمند بستر سازی های فرهنگی و اجتماعی و حمایت اجتماعی هستیم.

عامر فراهم آوردن فضای لازم جهت فعالیت ورزشی بانوان را از دیگر دغدغه‌های مهم بانوان شهرستان برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا سعی خواهیم کرد نسبت به احداث فضای ورزشی مختص بانوان در دو شهر ماسال و شاندرمن رایزنی و اقدام کنیم.

عامر با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته شهرستان در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی بانوان، گفت: در راستای معرفی فرهنگ ، صنایع دستی و سایر محصولات شهرستان ماسال این آمادگی را داریم که از حضور بانوان در نمایشگاه های شهرستان های دیگر و سایر استان ها حمایت نماییم.

وی ادامه داد: در همین راستا در تلاش هستیم نمایشگاه دائمی عرصه محصولات صنایع دستی و کشاورزی شهرستان را با محوریت بانوان در مکان ورودی شهر ماسال راه اندازی نماییم.

فرماندار ماسال با بیان اینکه باید بسترهای لازم جهت حمایت از بانوان در عرصه های اقتصادی و اجتماعی را فراهم آوریم، گفت: پی گیری احداث غرفه عرصه محصولات بانوان در روستای تاسکوه و شهر شاندرمن از جمله دیگر اقداماتی است که در این زمینه پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

در پایان این نشست نیز از بانوان فعال در عرصه عفاف و حجاب شهرستان ماسال تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز