خبرگزاری کار ایران

یک پزشک روس عنوان کرد:

نمی‌‌توان امکان مسمومیت عمدی ناوالنی را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۸۱۰

پزشکان معالج مخالف نام‌آشنای دولت روسیه از احتمال مسموم شدن عمدی وی خبر داده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از پزشکان آشنا با وضعیت «الکسی ناوالنی» از مخالفان سرسخت کرملین که روز گذشته -یکشنبه- در پی واکنشی آلرژیک در بیمارستان بستری شده بود عنوان کرد که به احتمال زیاد او با ماده شیمیایی ناشناسی مسموم شده است.

ناوالنی ۴۳ ساله، که به اتهام تدارک برای برگزاری تظاهرات در مسکو به ۳۰ روز زندان محکوم شده است، روز گذشته به بیمارستان منتقل شد. 

«کرا یارمیش» سخنگوی ناوالنی، پیشتر عنوان کرده بود که او با «صورتی ورم‌کرده و پوستی قرمزشده» به بیمارستان منتقل شده است. 

یکی از پزشکان معالج ناوالنی در بیمارستان در گفت‌وگو با خبرگزاری اینترفکس اعلام کرد که وی کهیر زده ولی حال عمومی‌اش بهتر است.

اما پزشکی که در گذشته ناوالنی را معالجه کرده و در بیمارستان توانسته بود به مدتی کوتاه با وی گفت‌وگو و وضعیتش را بررسی کند، گفت که نمی‌توان امکان مسموم شدن این فعال مدنی را منتفی دانست.

این پزشک که «آناستازیا واسیلویا» نام دارد در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: «نمی‌توان این گزینه را رد کرد که غشای مخاطی و پوست او در پی تماس یا مسمومیت توسط ماده‌ای شیمیایی و ناشناس به‌وجود آمده که طرف سوم امکانش را فراهم آورده است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز