خبرگزاری کار ایران

«معاریو» گزارش داد:

نامه اسرائیل به دربار پادشاهی عربستان در پرونده مستندساز سعودی

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۳۶

روزنامه «معاریو» اسرائیل از نامه رژیم صهیونیستی به دربار پادشاهی عربستان درباره پرونده مستند ساز و خبرنگار سعودی که اخیرا از سرزمین‌های اشغالی دیدار کرده است، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، روزنامه عبری «معاریو» گزارش داد که رژیم صهیونیستی نامه‌ای درباره پرونده «محمود سعود»، مستندساز و خبرنگار سعودی که اخیرا از سرزمین‌های اشغالی دیدار کرد، به دربار پادشاهی عربستان نامه ارسال کرده است. 

این روزنامه عبری اعلام کرده است که تل‌آویو در این نامه از مقام‌های سعودی خواسته از هر اقدامی علیه محمد سعود که به عنوان مجازات وی برای این دیدار تلقی شود، خودداری کنند. 

«محمد سعود»، اخیرا به دعوت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در قالب گروهی از خبرنگاران عرب از سرزمین های اشغالی دیدار کرده و به همین دلیل مورد انتقادات شدید در جهان عربی و اسلامی قرار گرفته است. 

مقام‌های اسرائیلی سه جوان فلسطینی در شهر قدس  را به اتهام حمله به این مستند ساز سعودی هنگام ورود به مسجد الاقصی بازداشت کرده و چند نفر را نیز مورد بازجویی قرار داده‌اند.

این دیدار جنجال‌برانگیز در چارچوب تلاش‌های هدفمند تل آویو برای عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی و در وهله نخست،‌ کشورهای حوزه خلیج‌فارس برای مقابله با ایران صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز