خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی با وعده خرید ملک و باغ در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۹۱

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با وعده خرید ملک و باغ در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه‌خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضایی از استان آذربایجان شرقی در خصوص انجام تحقیقات و شناسایی متهمان پرونده کلاهبرداری به پلیس امنیت عمومی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود:در همین رابطه ماموران پلیس شهرستان ماهشهر با تحقیقات تخصصی دریافتند که فردی با وعده خرید ملک و باغ از چهار نفر کلاهبرداری کرده است.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات، ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی محل اختفاء متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 وی تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس تاکنون به کلاهبرداری از چهار نفر به مبلغ 100 میلیارد ریال با وعده خرید ملک و باغ اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سود آور و با ظاهری فریبنده و یا تبلیغات گمراه کننده قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و در صورت مواجه شدن با این افراد، مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز