خبرگزاری کار ایران

روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا نوجوانان

حذف دو نماینده ایران / دو جودوکار فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۱۲

تیم ملی جودو نوجوانان ایران در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2019 دو فینالیست داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده نوجوانان با حضور 104 جودوکار در بخش مردان و 72 جودوکار در بخش بانوان از 18 کشور از امروز پنجم مرداد ماه آغاز شد. 

امروز ایران 4 نماینده داشت که دو جودوکار کشورمان موفق شدند به فینال راه یابند و دو جودوکار دیگر با قبول شکست برابر رقبای خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. 

نتایج نمایندگان ایران به شرح ذیل است: ‌

وزن 44_کیلوگرم

نیکی کریمی در دور نخست نتیجه را مقابل هند واگذار کرد و سپس در شانس مجدد برابر قزاقستان بازی را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وزن 50_کیلوگرم: 

محمد برخورداری مقابل حریف هندی خود در اولین گام پیروز شد اما در دور دوم مقابل نماینده چین تایپه میزبان، نتیجه را واگذار کرد، او در شانس مجدد مقابل نماینده مغولستان هم ناکام بود. 

وزن 60_کیلوگرم

ابوالفضل عیسی زایی مقابل حریف مغولستانی خود پیروز شد، سپس نمایندگان عربستان صعودی و چین تایپه را مغلوب کرد و فینالیست شد. 

وزن 66_ کیلوگرم

رامین احمدزاده مقابل مغولستان پیروز شد, سپس نماینده. قرقیزستان را هم شکست داد در نیمه نهایی مقابل هند به برتری دست یافت و جواز حضور در فینال را گرفت. 

لازم به ذکر است، ایوب رستمی سرمربی و رضا غفاری به عنوان مربی هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز