خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر ارشاد؛

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۰۵

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی‌رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی هرمزگان، حکم ریاست این شورا را به حجت الاسلام والمسلمین " محمد عبادی زاده " نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس تقدیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده دو هفته پیش از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب شد.

نشست شورای فرهنگ عمومی این استان نیز شرکت و در این نشست حکم ریاست این شورا را به امام جمعه بندرعباس اعطا کند.

سفر به بندرلنگه و دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان غرب هرمزگان و همچنین افتتاح چندین پژوه فرهنگی هنری از برنامه‌های عصر امروز سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

صبح فردا صالحی پس از دیدار صمیمی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، راهی شهرستان رودان می شود تا نشستی با اصحاب فرهنگ و هنر رسانه حوزه شرق هرمزگان داشته باشد و مجتمع بزرگ فرهنگی هنری رودکان را افتتاح کند.

شرکت در نشست ادارات زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست با نمایندگان انجمن های فرهنگی، هنری و رسانه ای استان هرمزگان و همچنین نشست خبری از برنامه های عصر روز دوم سفر وزیر به استان هرمزگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز